ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پوشش و عایق ضد خوردگی محافظتی تجهیزات

پوشش و عایق ضد خوردگی محافظتی تجهیزات : پوشش ضد خوردگی یا عایق ضد خوردگی یک لایه محافظتی است که بر روی سطوح فلزی یا دیگر مواد قرار می‌گیرد تا از خوردگی و زنگ زدن آن‌ها جلوگیری کند. به فرآیند تخریب و فاسد شدن سطوح فلزی به دلیل تعامل با عوامل محیطی مثل رطوبت، هوازدگی، اکسیژن و مواد شیمیایی خوردگی گفته می‌شود. پوشش ضد خوردگی معمولا به صورت یک لایه نازک از مواد مختلف بر روی سطوح فلزی اعمال می‌شود و وظیفه محافظت از فلز در برابر این عوامل را دارد.   

پوشش و عایق ضد خوردگی محافظتی تجهیزات

پوشش ضد خوردگی می تواند در صنایع بزرگ و کوچک مانع از بین رفتن تجهیزات و محیط شود. با استفاده از آن در هزینه ها در طولانی مدت صرفه جویی خواهید کرد. انواع مختلفی از پوشش های ضد خوردگی وجود دارند که هر یک برای محیط و تجهیزات متفاوتی مناسب خواهند بود.  پوشش ضد خوردگی ممکن است در یکی از دو دسته کلی زیر قرار گیرد:

  • محصولاتی که در ساختمان جدید به کار می روند.
  • محصولات مناسب برای نگهداری و تعمیر که شامل تعمیرات اساسی و نگهداری داخلی می شوند.

انواع پوشش های ضد خوردگی که برای نگهداری و تعمیر استفاده می شوند، معمولا به صورت یک بسته بندی کامل هستند. حالت تک بسته کمک می کند تا از مشکلات اندازه گیری و اختلاط مقادیر که در محصولاتی که به صورت بسته های جداگانه تولید می شوند، جلوگیری شود. پوشش ضد خوردگی باید با توجه به محل استفاده انتخاب شود. به عنوان مثال، پوشش های ضد خوردگی مورد استفاده برای بیرون ساختمان مسکونی با رنگ های ضد خوردگی که برای مخازن روی دریا و اقیانوس استفاده می شوند، متفاوت هستند؛ زیرا تنش خوردگی وارد شده بر مخازن بسیار بیشتر است. همچنین، دسترسی به مخازن بسیار دشوارتر است، در نتیجه باید از یک پوشش موثر (و اغلب گرانتر) برای حفظ وضعیت فولاد استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, انواع عایق ضد خوردگی

متأسفانه در سال‌های اخیر به دلیل نادیده گرفتن بارهای شیمیایی و یا عدم استفاده از پوشش‌های مناسب در مجتمع‌های صنعتی از قبیل پتروشیمی، صنایع نفت و گاز، نیروگاه‌های آبی و حرارتی، صنایع تولید فلزات، صنایع غذایی و.. که در معرض مواد خورنده قرار دارند ضرر و زیان هنگفتی به این‌ گونه واحدها وارد آمده است، که پس از گذشت زمان کوتاهی از بهره‌برداری خسارات وارده به سازه‌های بتنی و فولادی در معرض مواد خورنده مشخص می‌شوند. اتفاقی که کمتر در مرحله طراحی اولیه به آن توجه می‌شود؛ لذا مطابق استانداردهای DIN و ACI در یک واحد صنعتی که تولیدکننده و یا مصرف‌کننده مواد خورنده می‌باشد، کلیه سطوح در معرض مواد خورنده می‌بایست دارای پوشش‌های محافظتی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.