ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ویژگی های قیرهای محلول و قیر امولسیونی

ویژگی های قیرهای محلول و قیر امولسیونی : قیر امولسیونی در اصل مخلوطی از قیر و آب است که غیر قابل امتزاج بوده و قیر در آن به شیوه ذرات بسیار ریز معلق وجود خواهد داشت. در تعریف دیگر می‌توان گفت قیر امولسیونی ترکیبی قیر خالص نفتی، حلال، آب، امولسیفایر و اسید است که با استفاده از آسیاب کلوئیدی با دور چند هزار rpm مخلوط می‌شوند. در این مخلوط قیر به عنوان فاز داخلی یا غیر پیوسته و آب به عنوان فاز خارجی یا پیوسته شناخته می‌شود. قطر دانه‌های قیر در این ترکیب بین 001/0 تا 002/0 میلی‌ متر بوده و هرچه این قطر کمتر باشد، امولسیون مرغوبیت بیشتری خواهد داشت.  

ویژگی های قیرهای محلول و قیر امولسیونی

قیرهای محلول MC (Medium Curing) یا قیرهای محلول کندگیر نوعی از قیرها هستند که در تولید آن‌ها از حلال‌های نیمه سنگین مانند نفت سفید استفاده می‌شود. حلال نیمه سنگین در مقایسه با بنزین، نفتا و … دیرتر تبخیر می‌شود و همین امر باعث می‌شود که این قیرها از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار باشند. قیرهای محلول MC بر اساس مقدار گرانروی سینماتیک و همچنین سانتی استوکس به 5 دسته MC30، MC70، MC250، MC800 و MC3000 تقسیم می‌شوند. هرچقدر میزان حلال قیر MC کمتر باشد، روان تر خواهد بود و با افزایش میزان حلال قیر سیالیت کمتری خواهد داشت. قیرهای امولسیون همانند دیگر انواع قیرها می‌تواند ویژگی‌ های منحصربه‌فردی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. بالا بودن خاصیت چسبندگی
  2. امکان استفاده در دمای محیط
  3. حمل‌ونقل راحت به صورت فله و…
  4. نفوذپذیری عالی به دلیل سیالیت بالا
  5. سازگاری بالا با محیط زیست و سمی نبودن
  6. عدم نیاز به حرارت دهی در زمان نگهداری، حمل و پاشش
  7. برخورداری از خطر اشتعال کمتر به واسطه داشتن مقادیر مختلف آب
  8. کم بودن میزان قدرت آلایندگی در مقایسه با قیرهای نفتی، قیرهای دمیده، قیرهای محلول و… جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
تفاوت قیر امولسیون و محلول تفاوت قیر امولسیون و محلول, انواع قیر در کرج

قیر  امولسیون معمولاً با استفاده از آسیاب کلوئیدی ساخته می شود که قیر را با آب و امولسیفایر مخلوط می کنند. در این فرآیند، قیر به صورت قطرات بسیار ریز آسیاب می شود که به راحتی می توانند در آب معلق شوند. با افزودن امولسیفایرها، قطرات قیر سازگارتر با آب می شوند. قطرات آب نیز به قطرات ریز قیر نزدیک‌تر می‌شوند و اطمینان حاصل می‌کنند که محصول نهایی قیر به اندازه کافی پایدار است.  در فرآیند تولید، عوامل زیادی مانند اندازه قطرات، افزودن مواد شیمیایی و دمای اجزای مختلف به دقت کنترل می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.