ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش رنگ عایق رطوبتی بر پایه نانو

فروش رنگ عایق رطوبتی بر پایه نانو : برای استفاده از نانو رنگ که روی عایق های قبلی اعمال میشود بدون هیچ مشکلی نیازی به حذف عایق قبلی نیست. ماده رنگی نانو ضد خوردگی و ضد آب است و به عنوان پوشش ضد اکسیداسیون روی انواع سطوح استفاده می شود. سطوح پوشش داده شده به راحتی قابل شستشو و سازگار با انواع مواد شوینده است و میتوان از آنها در فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد و همچنین این ماده بسیار مقرون به صرفه و با قیمت مناسب است. این رنگ در برابر گرما و سرما، اشعه ماورا بنفش، اسیدها و بازها بسیار با دوام است. این محصول خاصیت چسبندگی دارد و بر روی کلیه سطوح قابل نصب است.  

فروش رنگ عایق رطوبتی بر پایه نانو

نانو رنگ عایق رطوبتی بر پایه نانو یکی از پرطرفدارترین انواع عایق‌کاری استخر و مخازن نگهداری آب کشاورزی و پرورش ماهی، دیوارهای باران گیر، پشت بام،نمای ساختمان،حمام،سرویس بهداشتی، و آب نما  به سبب استفاده آسان آن برای مصرف‌کننده می‌باشد. نانو رنگ عایق رطوبتی بسیار منعطف بوده و دارای کشسانی بالایی میباشد.  شکسته یا پوسته نمی‌شود و می‌تواند در انواع سازه‌های هیدرولیکی متوسط مورد استفاده قرار گیرد. نانو رنگ عایق رطوبتی جهت رنگ‌آمیزی و حفاظت سطح بتن و سیمان برای جلوگیری از نفوذ آب و جلوگیری از رشد خزه، جلبک و سایر میکروارگانیسم‌ های زنده است. نانو رنگ عایق رطوبتی بر پایه رزین‌های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری، سیمانی و فلزی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, انواع پوشش نانو

رنگ نانو، نوعی رنگ است که در آن از مواد نانوساختار استفاده می‌شود. مواد نانوساختار، موادی هستند که در ابعاد نانومتری (با اندازه‌ی کمتر از 100 نانومتر) ساخته می‌شوند و خواص و رفتارهای منحصربه‌فردی دارند که با مواد در اندازه‌های بزرگتر متفاوت است. استفاده از مواد نانو ساختار در تولید رنگ، امکان ایجاد خواص و ویژگی‌های جدیدی را در رنگ‌ها فراهم می‌کند. برای مثال، اندازه و شکل نانوذرات مواد مورد استفاده در رنگ نانو، تاثیر قابل توجهی در رفتار نوری رنگ دارد. همچنین، ممکن است خواص ضدباکتریایی، ضدآب، ضدخش، مقاومت به حرارت و خواص الکترونیکی و مغناطیسی دیگری در رنگ نانو وجود داشته باشد. استفاده از رنگ نانو در صنایع مختلف مانند خودروسازی، الکترونیک، مصنوعات پلاستیکی و محصولات مصرفی به عنوان رنگ‌های مقاوم به خش و خوردگی، رنگ‌های نفوذپذیر به نور و رنگ‌های با خواص خاص برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.