ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ایزوگام عایق رطوبتی نانو در ساختمان سازی

ایزوگام عایق رطوبتی نانو در ساختمان سازی : ایزوگام یک نوع عایق نانو می باشد که از قیر، پشم شیشه، پلی استر و روکش آلومینیوم درست می شود. تنها تفاوت مواد سازنده ایزوگام در روکش آلومینیوم است. در مناطقی که نور مستقیم خورشید وجود دارد ایزوگام دارای روکش آلومینیوم بوده ولی مکان های داخلی مثل سرویس بهداشتی، استخر و… فاقد روکش آلومینیوم خواهد بود. در واقع ایزوگام هایی که در بازار وجود دارند بسته به این که محصول بصورت تک لایه و یا دولایه ساخته می شود، الیاف تیشو و پلی استر وارد تشتک قیر شده و سپس با مواد پلیمری (قیر پالایشگاهی) و یا قیر دمیده آغشته شده که در مرحله آخر و خروجی ضخامت ایزوگام تنظیم می شود و سپس فویل آلومینیومی به لایه آغشته به مواد چسبیده و وارد حوض آب شده و سرد می شود.  

ایزوگام عایق رطوبتی نانو در ساختمان سازی

در مرحله بعدی هم پلاستیک به لایه پشت آن اضافه شده و ایزوگام در مرحله آخر وارد آسانسور ذخیره‌ سازی می‌شود. همچنین در پایان کار فن‌های خشک‌ کننده عملیات خشک کردن ایزوگام را انجام داده تا آن را بتوان رول کرده و به شکل مخروطی درآورده شود.ایزوگام محصولی بسیار رایج جهت عایق بندی بام منازل که به صورت رول های یک طرف چسب در بازار موجود می باشد. نصب آن بسیار راحت و تنها با اعمال حرارت به این رول ها، آن ها را به سطح مورد نظر می چسبانند. عمر مفید انواع عایق ایزوگام از 7 تا 25 سال است. از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد. انواع ایزوگام ها در انواع یک لایه یا دولایه، در انواع فویل دار، پودری، سنگریزه ای و رنگی تولید و به بازار عرضه می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام پشت بام ایزوگام پشت بام, عایق بندی بام ساختمان

مزایای ایزوگام در ساختمان :

  1. دارا بودن استاندارد
  2. عدم نیاز به لایه های پوششی محافظ مجزا
  3. تعمیر زود و بسیار آسان
  4. چسبندگی بالا به انواع سطوح
  5. سازگاری بالا با محیط زیست.

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته‌است. محصولی دو لایه از تیشو الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر تقویت شده با پلیمرها پوشیده شده‌است. ایزوگام به منظور آب بندی قسمت‌های مختلف سازه‌های ساختمانی و تأسیساتی به کار گرفته می‌شود. استفاده از این بستر پلیمری به منظور آب‌بندی ساختمان اولین بار در کشور ایتالیا انجام گرفته و خطوط تولید آن در ایران الگو برداری شده‌است. امروزه ایزوگام بعنوان یک محصول کاملاً بومی در اختیار مصرف‌کنندگان ایرانی قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.