ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق بتن و آب بندی سازه بتنی

بهترین عایق بتن و آب بندی سازه بتنی : بتن یک ماده‌ی متخلخل است و اگر به خوبی آب بندی نشود، می تواند به مرور زمان مقدار زیادی آب را به خود جذب کند. این آب جذب شده می تواند حاوی آلودگی ها و مواد شیمیایی مختلفی باشد که تخریب بتن را رقم می زنند. اگر می خواهید که از عمر طولانی و دوام بالای بتن خود مطمئن شوید، لازم است که آب بندی آن را به صورت استاندارد انجام دهید.   

بهترین عایق بتن و آب بندی سازه بتنی

برای عایق بتن و آب بندی بتن باید موادی انتخاب شود که چسبندگی بالا داشته باشد و در برابر آب و اشعه ماورا بنفش خورشید بسیار مقاوم باشد. عایق رطوبتی خوب با ایجاد یک پوشش مقاوم می تواند از آسیب و نشتی بتن جلوگیری کند و آب گریزی بالایی دارد. با استفاده از عایق بتن، از نفوذ مایعات به سازه جلوگیری می شود. انواع عایق بتن به صورت مایع، پودری و چسبت بتن وجود دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, عایق ضد خوردگی

ویژگی های ملات آببند بتن :

• مقاوم در برابر فشار مثبت و منفی آب به میزان 5 بار ( معادل 50 متر ارتفاع آب) -در آزمایشگاه آب بندی این محصول به مدت 72 ساعت تحت فشار آب 5 بارآزمون می گردد.

• مقاومت در برابر انواع یون های خورنده از جمله سولفات ها، کلرید ها از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد. لذا استفاده از آن در لوله های انتقال فاضلاب های شهری بلامانع است. مقاومت در برابر یون کلر و ترکیبات آهکی دلیلی استفاده این محصول در انواع استخرها می باشد.

• مقاومت سایشی بالای این محصول سطحی آب بندی شده با قابلیت ترافیکی را برای شما فرآهم می آورد. مشتریان محترم می توانند سقف بام خود را قبل از اتمام فعالیتهای ساختمانی با این عایق به طور موقت آب بندی کرده و مطمئن باشند که با تردد افراد و نصب و برداشت ابزار کار امکان نفوذآب و سوراخ شدگی لایه آب بند همانند آن چیزی که در ایزوگام شاهد آن هستیم را نخواهید داشت. بدیهی است بعد از اتمام عملیات ساختمانی لایه نهایی آب بند بر روی آن اجرا می گردد.

•مقاوم در برابر نور U.V خورشید

•یک جزئی

•مقاوم در محیط هایی با PH بین 6 تا 14

•قابلیت کاربرد بر روی سطوح خیس

•مقاوم در برابر ضربه

•عدم نفوذ آب به سطح زیر کار بدلیل یکپارچه شدن با سطح زیرین

•چسبندگی فوق العاده ، تقریبا به همه نوع متریال از قبیل بلوک سفالی و سیمانی، آجر و سطوح بتنی و پوششهای سیمانی، فلز و …چسبندگی دارد.

• قابلیت تنفس (breathable): این محصول قابلیت تنفس دارد. قابلیت تنفس به این معنی است که، لایه عایق ضمن انجام آب بندی و عدم نفوذ آب ، به بخار آب این امکان را داده تا از لایه آب بند عبور کرده و بدین شکل مانع از احتباس بخار و ایجاد کندانس در ساختمان می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.