ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق شفاف و رنگ نانو روی چوب بدون تغییر

عایق شفاف و رنگ نانو روی چوب بدون تغییر : عایق سازی کلبه چوبی به معنای ایجاد لایه ها یا استفاده از موادی است که از نفوذ حرارت، صدا و رطوبت به داخل کلبه جلوگیری می کند. به طور کلی این موضوع با هدف حفظ دمای داخلی کلبه در محدوده مطلوب، کنترل سطح صدا و حفظ از تاثیرات مخرب رطوبت انجام می شود. عایق سازی نقش قابل توجهی در بهبود کیفیت زندگی درون کلبه و افزایش کارایی انرژی دارد.   

عایق شفاف و رنگ نانو روی چوب بدون تغییر

رنگ‌ های ساختمانی بر دوپایه یعنی: بر پایه آب یا بر پایه سایر حلال‌ها هستند. همانطور که می‌دانید، رنگ‌های بر پایه آب در برابر رطوبت مقاومت مطلوبی ندارند و در مدت زمان کوتاهی در مقابل شستشو از بین خواهند رفت. از طرف دیگر، رنگ‌ های بر پایه حلال‌های مختلف اغلب در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم هستند. از این جهت، به این نوع از رنگ‌ها رنگ‌ های ضد آب یا ضد رطوبت گفته می‌شود. در ادامه بیش‌تر به معرفی رنگ چوب ضد آب و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. برای عایق کاری سطوح چوبی ، هم می توان از عایق شفاف بی رنگ استفاده کرد و هم از عایق رنگی.  عایق کاری کندو یک مثال شایع برای استفاده از عایق رنگی روی چوب می باشد ؛ این رنگ بادوام در برابر تابش آفتاب مقاوم است و دچار رنگ پریده شدن نمی شود ، بدلیل دارا بودن حالت الاستیکی دچار ترک خوردن نمی شود . بهترین گزینه برای رنگ آمیزی کندوهات چون علاوه بر رنگ ، همزمان عایق رطوبتی حرارتی کندو می باشد و سبب افزایش باازدهی زنبور عسل می شود . عایق کاری روی چوب با مواد عایق کریستالی نانوایزوکاور که پس از اجرا بی رنگ شده و در صورت تمایل میتوان سطحی براق تر بدست آورد.برای عایقکاری کلبه های چوبی و آلاچیق ها و سازه های چوبی می توان از مواد عایقکاری نانوایزوکاور با قیمتی مناسب بهره برد.قابل استفاده برای گلدانهای چوبی و سازه های چوبی که پس از اجرا کاملا سطح عایق و غیرقابل نفوذ شده و به عمر چوب می افزاید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی سقف چوبی عایق بندی سقف چوبی, مواد عایق کاری سقف ها

در مواردی که چوب باید در حالت غرقابی قرار گیرد؛ باید از روش آب بندی پوششی استفاده کرد. موادی که در این روش برای آب بندی چوب استفاده می شوند؛ نفوذ زیادی به داخل بافت چوب نخواهند داشت بلکه روی سطح چوب قرار می گیرند و به صورت یک جلد ضد آب مانع تماس و در نتیجه نفوذ آب به داخل چوب می گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.