ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پوشش محافظتی عایق امولسیونی در بلوار ارم : عایق امولسیونی قیری نوعی پوشش محافظتی برای جلوگیری از نفوذ املاح و یون‌های مخرب شیمیایی موجود در خاک روی مقاطع بتنی که پیش از دفن شدن اجرا می‌شود. پس از خشک شدن، الاستیسیته زیاد و چسبندگی قابل توجهی به سطح دارد. محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح و یون های مخرب جلوگیری می کند و در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد.  

 پوشش محافظتی عایق امولسیونی در بلوار ارم

هرکدام از این عایق‌ها کاربرد و موارد مصرف مختلفی دارند. معمولا ایزولاسیون‌ها در عایق‌کاری مواردی نظیر بام‌ها، روف‌گاردن، پشت‌بام، پی‌ساختمان، حمام، کف استخرها، کف سرویس‌های بهداشتی، ‌کف آشپزخانه، و کف واحدهای تجاری که احتمال آبریزی در آنجا وجود دارد، استفاده می‌شود. انواع گوناگونی از ایزولاسیون‌ها وجود دارد که مواد تشکیل‌دهنده آنها با هم متفاوت است:

  • قیرگونی
  • عایق رطوبتی پیش‌ساخته یا ایزوگام
  • عایق‌های مایع رنگی پلیمری
  • ژئوممبران و ژئوتکستایل

نوع روش ایزولاسیون به محل مورد نظر و شرایط آن بستگی دارد، ایزولاسیون روش‌های متعددی دارد از جمله ژئوممبران، نانوممبران، قیرگونی، ایزوگام و… که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، آب باران، آب‌های زیرسطحی و آب‌های روان از آن استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق های رطوبتی امولسیونی عایق های رطوبتی امولسیونی ، عایق های امولسیون

کاربردهای دیگر ایزولاسیون در بخش‌های دیگر ساختمان عبارتند از:

  • ایزولاسیون استخرهای کشاورزی و تفریحی
  • ایزولاسیون کانال‌های آب
  • ایزولاسیون لوله‌های انتقال مایعات و گاز
  • ایزولاسیون مخازن نگهداری مایعات

همچنین ایزولاسیون می‌تواند علاوه بر جلوگیری از رطوبت، در موارد دیگری مثل الکترونیک و صدا نیز مورد استفاده قرار گیرد. ایجاد ترک در سازه های بتنی به لحاظ از دست دادن آب اختلاط در حالت خمیری، یکی از معضلات موجود برای کارفرمایان و مجریان محترم سازه های بتنی می باشد. وقتی بتن در حالت خمیری ، آب از دست می دهد و یا آب اختلاط توسط مقاطع پیرامون جذب می شود ، پدیده جمع شدگی و اُفت حجمی در بتن اتفاق می افتد که در نهایت منجر به ایجاد ترک های سطحی و یا عمقی در بتن خواهد شد. ترک ها بهترین و ساده ترین راه نفوذ یون ها و مواد مخرب به داخل بتن و ایجاد خوردگی بر روی شبکه میلگردی می باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.