ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مواد تشکیل دهنده ایزوگام حنا بام شرق دلیجان

مواد تشکیل دهنده ایزوگام حنا بام شرق دلیجان : نصب ایزوگام حنا بام که یکی از بهترین عایق های موجود در بازار است بهتر است توسط نصاب با سابقه و آموزش دیده انجام شود. تا علاوه بر پوشش دهی سطح به صورت کامل تمام استاندارد های مورد نیاز در هنگام اجرای عایق رطوبتی رعایت شده و همچنین اجرای درست تاثیر بسیاری بر طولانی شدن عمر استفاده از ایزوگام خواهد شد. به طور کلی عواملی که در هنگام نصب باید رعایت شوند شامل زیرسازی , پوشش دهی مناسب کانال ها و گوشه ها سطح یا دیوار , رعایت شیب در پشت بام ها و … می باشد.  

مواد تشکیل دهنده ایزوگام حنا بام شرق دلیجان

ایزوگام چه به صورت تک لایه و یا دو لایه، می تواند بدون روکش و یا با روکش آلومینیومی باشد. ایزوگام تک لایه یکی دیگر از انواع ایزوگام حنابام شرق دلیجان است که فقط لایه پلی استر سوزنی داشته و از حوضچه مذاب قیر عبور کرده و با قیر ممزوج می شود. ایزوگام تک لایه در محل هایی که شکل های نامنظم هندسی نیاز است همانند اطراف شناژ، دیوار پی ها و محل برخورد مقاطع مثل پی و ستون استفاده می شود. ایزوگام تک لایه اقتصادی تر است اما در هنگام خرید ایزوگام تک لایه دلیجان حتماً باید به کاربرد آن و کیفیت آن توجه کنید. این ایزوگام در محل هایی که آبریز کمتری دارد مانند تراس سرپوشیده به کار می رود. کاربرد ایزوگام های فویل دار برای پشت بام که در معرض تابش مستقیم نور افتاب قرار دارد استفاده می شود . ایزوگام ساده یا پودری که جهت سطوحی که در زیر کار می روند مناسب است و از ایزوگام طرح دار برای مکان هایی که نیاز به عایق کاری و زیباسازی دارند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصب ایزوگام دلیجان نصب ایزوگام دلیجان, اجرای ایزوگام آسمان گستر

برای سطوحی مانند پشت بام و سقف آپارتمان ها از عایق ایزوگام با روکش فویل آلومینیومی یا همان ایزوگام فویل دار استفاده می شود که در مقابل گرما مقاوم تر است و از ایزوگام بدون روکش یا ایزوگام ساده هم برای عایق کاری ساختمان، دیواره و کیف سرویس های بهداشتی استفاده می شود که مقرون به صرفه تر هم هست. ایزوگام دو لایه از پر مصرف ترین انواع ایزوگام دلیجان است. برای شناخت ایزوگام دولایه نیاز است که به ضخامت و وزن رول ایزوگام دقت کنید. ایزوگام درجه یک انعطاف پذیری بالایی داشته و شکستگی ندارد. ایزوگام دولایه پلیمری اصولاً با ضخامت ۴ میلی متر تولید می شود. در کارخانه ایزوگام شاهد تنوع کیفیت محصولات هستید، ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با ضخامت ۵ میلیمتر گزینه ای فوق العاده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.