ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تعمیر و نگهداری سازه های فلزی با مواد نانو

تعمیر و نگهداری سازه های فلزی با مواد نانو : خوردگی فلزات یک فرآیند تخریب کننده است که در شرایط خاص رخ می دهد. رایج‌ترین نوع خوردگی زمانی اتفاق می‌افتد که فلزات با رطوبت و اکسیژن واکنش می‌دهند و نتایج خوردگی مختلفی ایجاد می‌کنند. برای مثال آهن با آب و اکسیژن موجود در جو واکنش داده و اکسید آهن (III) یا زنگ زدگی رخ می‌دهد. بنابراین، روش کار پوشش‌های فلزی، ایجاد یک مانع بی اثر (غیر واکنشی) در اطراف جسم فلزی، و محافظت از آن جهت جلوگیری از واکنش با رطوبت و هوا است.   

تعمیر و نگهداری سازه های فلزی با مواد نانو

گالوانیزه کردن شامل غوطه ور کردن فلز بیشتر فولاد یا آهن در حمام روی مذاب است. پس از بیرون آوردن آن از روی، فلز پوشش داده شده با اکسیژن و دی اکسید کربن موجود در اتمسفر واکنش داده و یک لایه کربنات روی محافظ تشکیل می دهد. فرآیند گالوانیزه مزایای متعددی دارد که آن را به یک انتخاب محبوب برای کاربردهای متنوع تبدیل می کند. به عنوان مثال، پوشش اکسید روی بسیار پایدار است و محکم به بستر فلزی می‌چسبد. بسیار بادوام است و به راحتی پوسته نمی شود. گالوانیزه به دلیل ویژگی محافظت گالوانیکی خود نیز مشهور است. به عبارت دیگر، اگر سطح فلز که در معرض دید قرار دارد دچار خراش، بریدگی یا فرورفتگی شود، پوشش روی با خوردگی ترجیحاً خود را قربانی می کند. این فرآیند به محافظت از بستر فولادی بین عملیات تعمیر و نگهداری کمک می کند. بزرگترین نقطه ضعف فرآیند گالوانیزه هزینه زیاد آن است. در حالی که گالوانیزه گرم (HDG) ممکن است برای پوشش سازه های فولادی بزرگ ارزان‌تر باشد، اما برای قطعات کوچکتر مانند مهره ها و بست ها می تواند کم هزینه تر باشد. به علاوه، سطوح گالوانیزه ظاهر خاکستری مات دارند که ممکن است از نظر زیبایی برای برخی کاربردها خوشایند نباشد؛ بنابراین بهتر است در خرید عایق دقت کنید و این محصول را از شرکت های معتبر تهیه کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های ضد خوردگی پوشش های ضد خوردگی, عایق کاری سطوح فلزی و بتنی

فلزات دارای ضریب انتقال حرارت بالایی هستند که منجر به انتقال سریع گرما یا سرما به مایع درون تانکر می‌شود، این امر می‌تواند عوارضی مانند یخ‌زدگی، تبخیر، واکنش‌های شیمیایی و افت کیفیت را به همراه داشته باشد. از طرفی، عایق کاری با استفاده از مواد نانو می‌تواند این اثرات را کاهش دهد و از زنگ زدگی بدنه تانکر نیز جلوگیری کند. عایق کاری مخازن فلزی همچنین از تاثیرات متقابل محیطی محافظت می‌کند و در برابر آتش مقاومت نشان می‌دهد. این روش علاوه بر کاهش هدررفت انرژی و سرمایه، ایمنی کارگاه و کارکنان را نیز افزایش می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.