ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد عایق حرارتی در سقف سوله ها

کاربرد عایق حرارتی در سقف سوله ها : پپش از بررسی هر چیز باید به این پرسش بزرگ پاسخ بدهیم. به گفته بسیاری از کارشناسان، بهره‌گیری از عایق حرارتی سقف سوله امروزه به یک امر حیاتی تبدیل شده است، به خصوص به دلیل توجه فراوان به مواردی همچون جلوگیری از آلودگی محیط زیست در محیط‌های صنعتی و تولیدی. عایق‌های حرارتی نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند و اگر از آن‌ها به شکل صحیح استفاده شود، می‌توان انتظار داشت که نتیجه نهایی کاهش آسیب به محیط زیست باشد. اجرای عایق حرارتی برای کلیه سقف ها از جمله عایق حرارتی سقف شیروانی، سقف سوله و … به صورت مستقیم بر روی مواردی همچون کمتر شدن میزان مصرف انرژی اثر خواهد گذاشت. به طبع زمانی که میزان مصرف موردنیاز جهت تأمین دمای مناسب در سوله‌ها کاهش بیابد، هزینه‌ها نیز کمتر می‌‌شوند و این امر خود منجر به صرفه‌جویی فوق‌العاده در هزینه‌های نگهداری خواهد شد. این عایق‌ها حتی به منظور کاهش هزینه‌های مربوط به تجهیزات سرمایشی نیز کاربرد دارند.  

کاربرد عایق حرارتی در سقف سوله ها

سوله به سازه هایی فلزی می گویند که با تمرکز به ایجاد محیطی بدون ستون میانی ساخته شده و پوشش سقف آن معمولا به صورت شیب دار اجرا می شود. سوله ها به دلیل جنس پوشش آن گرما و سرما را به راحتی جذب کرده و به درون محیط سالن ها انتقال می دهند. انتخاب عایق برای سوله یکی از نکات بسیار مهم به شمار می رود ، چرا که هر گونه استفاده از مکان سوله با توجه به تغییرات دمای داخلی محیط در فصول مختلف بسیار دشوار و حساس خواهد بود. تصور کنید که سوله ای به منظور نگهداری اقلام خشک مورد استفاده قرار می گیرد در این شرایط اگر سالن مورد نظر با عایق مناسب پوشیده نشده باشد نگهداری آن ها بسیار سخت خواهد بود چرا که در فصل گرما به دلیل دمای بالای هوا دچار آفت خواهند شد . همچنین در فصل سرما به دلیل دمای پایین محیط دچار یخ زدگی و اعمال خسارت می گردد. عایق حرارتی سقف سوله ایزوهم با طیف گسترده ای از عایق های حرارتی می تواند مشکلات عایق کاری سالن های سوله ای را به صفر برساند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی سقف سوله عایق حرارتی سقف سوله, اجرای عایق کاری حرارتی سقف

برای عایق بندی نقاط غیرقابل دسترس و پر کردن تمام درزها و شکاف های روی سقف داخلی‌ سوله مرغداری بهتر است از عایق پلی یورتان پاششی استفاده کنید. این نوع عایق های حرارتی و صوتی برای نگهداری از سقف های زنگ زده و یا ترک خورده می‌تواند یک ایده عالی باشد. چون که پشم سنگ و پشم شیشه بعد از مدت کوتاهی رطوبت داخل سوله را به خود جذب می‌کنند و خاصیت عایق بودنشان را از دست می‌دهند. از طرفی پشم سنگ و پشم شیشه به مرور زمان پوسیده می‌شوند. درنتیجه مدام از سقف سوله روی کف سوله می‌ریزند و باعث تجمع آلودگی در سالن می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.