ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای انواع عایق در سطوح کولرهای آبی

اجرای انواع عایق در سطوح کولرهای آبی : کسانی که از انواع کولرهای آبی استفاده می‌کنند، با اصطلاحاتی از قبیل فیلتر و عایق کولر آبی، آشنا هستند. عایق و فیلتر کولر آبی برای نگهداری بهتر کولر مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمانیکه بدنه کولر زنگ می‌زند یا کف کولر آبی سوراخ می‌شود و از آن آب چکه می‌کند، باید به فکر عایق کاری کولر آبی باشید. با این کار برای مدت زمان بیشتری بدون مشکل، قابل استفاده است. این عایق، دارای نوع و ترکیبات متنوعی است که قادر هستید از فروشگاه‌های ابزار خریداری کنید. کولرهای آبی به دلیل برخوردار بودن از بدنه‌ای فلزی، بیشتر از انواع دیگر کولرها به عایق‌کاری نیاز پیدا می‌کنند. زیرا بدنه فلزی در تماس با آب بعد از مدتی دچار زنگ‌زدگی شده و ممکن است سوراخ شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتر است کف کولر عایق کاری شود. در این مقاله قصد داریم تا درباره انواع عایق کولر و مزیت‌های استفاده از آن‌ها بیشتر صحبت کنیم. آشنایی با انواع عایق کولر و استفاده از آن‌ها، شما را از صرف هزینه‌های اضافی برای خرید کولر جدید خلاص می‌کند و می‌توانید برای مدت بیشتری از کولر خود استفاده کنید.  

اجرای انواع عایق در سطوح کولرهای آبی

برای عایق کاری لوله‌های کولر گازی عمدتا از پرایمر استفاده می‌شود. نوار پرایمر کولر گازی ازجمله لوازم پرفروش کولرهای گازی  بشمار می‌رود. توجه کنید که اگر لوله‌های کولر گازی بطور کامل با آن یا هر موارد دیگری عایق کاری نشوند باعث ریزش و نشتی آب از لوله‌های کولر گازی می‌شود. درصورت عایق کاری درست،  اصولی، رسیدگی لازم و به موقع انرژی به هدر نمی رود و از اتلاف آن جلوگیری می‌شود. ازطرفی منجر به خرابی‌ و آسیب دیدن کولر گازی نمی‌شود. از همین‌رو می‌توانید عایق کاری لوله‌های کولر گازی را انجام دهید تا هزینه‌هایی را که ممکن است در پیش داشته باشید را به حداقل برسانید. اگر برای عایق کاری لوله‌های کولر گازی از نوار پرایمر استفاده شود، باید گفت که از آنها نمی‌توان به مدت زیاد و بطور همیشگی استفاده کرد و باید پس از گذشت مدت زمان لازم تعویض شوند. استفاده از آنها باعث افزایش سرعت عمل و کارکرد صحیح‌تر کولرگازی می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نحوه عایق کاری کف کولر نحوه عایق کاری کف کولر, بهترین عایق کولر

انواع عایق کف کولر :

انواع عایق کف کولر عبارتند از:

  • عایق قیر سرد

عایق سرد برای پوشاندن زنگ زدگی و سوراخ کف کولر آبی، استفاده می‌شود. این عایق مانند چسب، کف کولر را پوشانده و مانع از فرسوده شدن آن می‌شود. استفاده از این عایق بسیار آسان است و براحتی و با کمک ابزارهایی که همیشه در دسترس هستند، قابل انجام است. در سوال بهترین عایق کف کولر چیست؟ باید بگوییم به عقیده تعمیرکاران عایق قیر سرد بهترین بهترین عایق کف کولر است.

  • عایق اسپری قیر

یکی از کاربردی‌ترین مواد برای ترمیم سوراخ کف کولر ابی، عایق اسپری قیر است. استفاده از این اسپری بسیار آسان است و برای تمام سطوحی که در تماس مستقیم با آب هستند، کاربرد دارد. برای استفاده از این اسپری، ابتدا آب کولر را تخلیه کرده و زمان دهید تا کف کولر خشک شود. در صورت وجود زنگ زدگی و رسوب، ابتدا کف کولر را تمیز کرده و سپس با استفاده از این اسپری، تمام سطح موردنظر را بپوشانید.

  • عایق ایزوگام

عایق ایزوگام بیشتر زمانی کاربرد دارد که کف کولر سوراخ شده است. در این زمان بهتر است کفی کولر را عایق ایزوگام بزنید تا سوراخ و پوسیدگی آن بیشتر نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.