ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نحوه اجرای عایق سفید درزگیری بام

نحوه اجرای عایق سفید درزگیری بام : مصرف عایق رطوبتی به گونه ای است که عایق مورد نظر مانند قیر یا مواد آسفالتی اصلاح نشده و… بوسیله دست اعمال می‌شوند یا به سطح بیرونی دیوار پاشیده می‌شوند. هدف اصلی از این فرآیند متوقف کردن مراحل انتقال و یا عدم انتقال رطوبت زمین از طریق بتن است. حال ضخامت این پوشش بسته به شدت موقعیت و منطقه می تواند متفاوت باشد. اکثر مناطق از پوششی با ضخامت حدود ده میلی متر استفاده می کنند. عایق بندی رطوبتی فرآیندی نیست که تماما نفوذ آب را حفظ کند. نه، این فرآیندی است که به طور خاص برای متوقف کردن رطوبت طراحی شده است. بنابراین دقیقاً این کار را با مسدود کردن سطوحی مثل ستون های بتنی برای کند کردن نفوذ آب انجام می دهد.  

نحوه اجرای عایق سفید درزگیری بام

یکی دیگر از تصورات غلط در مورد عایق رطوبتی این است که ترک های بزرگتر، سوراخ های بزرگ یا هر سطح آسیب دیده دیگری را مهر و موم نمی کند. در صورتی که اگر عایق رطوبتی را با یک سیستم زهکشی مناسب و نصب شده ترکیب کنید، می‌توانید امنیت خانه یا ساختمان خود را با ماندگاری محافظت در برابر رطوبت تامین کنید. عایق سفید بام یکی از محصولات شرکت ویراسپاهان است که برای عایق‌بندی و سایر کاربردهای مرتبط با سقف و بام استفاده می‌شود. این محصول علاوه بر عایق‌بندی در برابر حرارت و سرما، باعث افزایش عمر و مقاومت ساختمان نیز می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, انواع پوشش ضد رطوبت

عایق سفید یک روش موثر برای محافظت در برابر حرارت و تابش خورشید است. برای اجرای عایق سفید، ابتدا باید سطح مورد نظر را تمیز کنید و از هرگونه لکه و آلودگی خارج کنید. سپس، عایق را روی سطح مورد نظر اسپری کنید یا با استفاده از قلم بر روی آن رسم کنید. پس از اجرای عایق، باید صبر کنید تا آن خشک شود. این روند معمولاً تا چند ساعت طول می‌کشد. برای آشنایی با نحوه اجرای عایق سفید بهتر است بدانید قبل از اجرای عایق، دمای محیط را بررسی کنید و در صورت لزوم، انتخاب مناسبی از عایق سفید برای شرایط دمایی موجود انجام دهید. همچنین، اگر قصد دارید عایق سفید را بر روی سطحی اجرا کنید که در معرض باران یا رطوبت قرار دارد، باید از عایق ضد آب استفاده کنید تا از خراب شدن عایق جلوگیری شود. عایق سفید به دلیل خاصیت بازتابی بالا، می‌تواند در کاهش مصرف انرژی ساختمان‌ها مؤثر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.