ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق های الاستومریک در لوله‌های تاسیسات گرمایشی

عایق های الاستومریک در لوله‌های تاسیسات گرمایشی : عایق الاستومری لوله ای ساده بدلیل ساختار سلول بسته ،مقاومت بالایی در برابر رطوبت، بخار آب ، آلودگی و گرد وخاک دارد اما عایق پشم شیشه بدلیل ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار و آب ،مقاومت پایینی داشته و با نفوذ رطوبت و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی ان کاسته می گردد. به دلیل عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار، در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش های ضدرطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می گردد .همچنین عایق الاستومری، از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتیکه تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد.  

عایق های الاستومریک در لوله‌های تاسیسات گرمایشی

در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان ریه عنوان شده است. توصیه اکید می شود که کارگران و عایق کاران، هنگام کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند. عایق الاستومری لوله ای ساده مقاوم در برابر خوردگی بوده اما پشم شیشه به شدت دچار خوردگی می شود .همچنین نصب عایق الاستومری ساده بسیار آسان بوده و برای محیط هایی که فضای کاری زیادی ندارند مناسب می باشد. اما نصب عایق های پشم شیشه در چند مرحله صورت می گیرد.علاوه برآن، ضریب انتقال حرارت عایق های الاستومریک بسیار پایین بوده در حالیکه ضریب انتقال حرارت پشم شیشه با افزایش دما افزایش یافته و از مقاومت حرارتی آن کاسته می شود. عمر مفید بالای عایق الاستومری ساده از دیگر مزایای این عایق نسبت به عایق پشم شیشه به شمار می رود. قیمت عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست اما مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این عایق قیمت بالای آن را توجیه می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله عایق کاری لوله, عایق بندی انواع لوله ها

عایق بندی لوله‌ها با توجه به نوع مصرف لوله اهمیت زیادی دارد. مثلاً در لوله‌های تاسیسات گرمایشی، عایق کاری لوله‌های تاسیسات مانع از مصرف سوخت بیشتر و هدر رفت گرما می‌شود. با عایق کاری لوله‌های تاسیسات گرمایشی، گرمای تولید شده در سیستم حرارت مرکزی ساختمان تنها صرف گرم کردن اتاق‌ها و سایر فضاهایی که نیاز به گرما دارند می‌شوند و در راه انتقال گرما، گرما از طریق لوله‌ها تلف نمی‌شود. علاوه بر این، در ساختمان‌ها نیاز است لوله‌های آب نیز به درستی عایق بندی شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.