ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع عایق جهت آب بندی مخازن و تانکرها

انواع عایق جهت آب بندی مخازن و تانکرها : عایق مورد استفاده ما در این پروژه عایق پشم سنگ که از عایق های مورد اعتماد قدیمی در ایران است و در عایق کاری موتورخانه ،عایق کاری لوله ها و مخازن کاربرد دارد. پشم سنگ عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی با تحمل دمای ۷۵۰+ درجه سانتیگراد و نقطه ذوب ۱۳۰۰ و نیز تحمل برودتی آن ۳۰- درجه سانتیگراد است، پشم سنگ و سرباره دارای ضریب انتقال حرارتی بسیارکم بوده و قدرت عایقی آن ۳۳ برابر دیوار بتونی و ۲۲ برابر دیوار آجری است . قیمت اجرای عایق کاری پشم سنگ بستگی به سایز لوله و سایز عایق دارد. در حالت کلی مایعات موجود در مخزن‌های فلزی معمولا پس از مدتی دچار تغییر کیفیت یا کاهش حجم می‌شوند.  

انواع عایق جهت آب بندی مخازن و تانکرها

اگر مایعات برای مدت زمان زیادی در مخزن ماندگار شوند یا به گونه‌ای شرایط نگهداری مخزن مطلوب نباشد، احتمال تغییر حجم و خصوصیات مایع وجود دارد. یکی از راهکارهایی که برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی پیشنهاد می‌شود عایق کاری مخازن فلزی است. با انجام عایق کاری منبع ، کیفیت بالاتر رفته و یا کاهش حجم مایع تا حد زیادی کمتر خواهد شد و برای زمان‌های بیشتری می‌توان از مایع موجود ذخیره شده استفاده کرد. عایق کاری مخازن فلزی یکی از مراحل مهم برای جلوگیری از اتلاف آب بشمار می‌رود و درصورت عدم آب بندی مخزن توسط مواد عایق کاری مناسب، بدیهی است که مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود. با توجه به حفظ منابع توسط عایق‌ کاری، اتلاف انرژی کاهش یافته و صرفه اقتصادی بالاتر خواهد بود. از طرفی با دید محیط زیستی می‌توان به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای نیز اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری مخازن آب عایق کاری مخازن آب, آب بندی مخازن و تانکر آب

معرفی انواع عایق مخزن :

  1. نوعی از عایق ‌بندی سنتی، ایزوگام و قیرگونی می‌باشد. این نوع عایق زمان اجرای به نسبت طولانی دارد و مشکل اساسی آن وجود ترکیبات آلی فرار است.
  2.  نوعی از عایق‌ بندی برای پر کردن خلل و فرج داخلی مخازن و عدم نفوذ آب به خارج از مخزن استفاده از پودر پلیمری می‌باشد. این پودر پلیمری که اغلب بر پایه آکریلیک یا استایرن آکریلیک می ‌باشد با سیمان و آب ترکیب می‌شود و واکنش می‌دهد. نواقص و ترک‌ها را از بین برده و از آنجایی‌ که پودر پلیمری آب ‌گریز است با مایع درون آن هیچ‌ گونه واکنش نمی‌ دهد و عایق مناسبی می‌ باشد.
  3. با توجه به پیشرفت فناوری نانو در عصر جدید، استفاده از عایق رطوبتی نانو راهی دیگر برای عایق مخازن می‌باشد. این نوع عایق مقاومت شیمیایی بالا دارد. با محیط‌ زیست سازگاری بالا دارد. نیازی به تخریب عایق پیشین ندارد. آنتی باکتری و آنتی یو وی می‌باشد.
  4. جهت عایق کاری مخزن آب فاضلاب از پوشش‌های اپوکسی بیس فنول A با پلی آمین به‌ عنوان سخت کننده استفاده می‌شود. عایق اپوکسی مقاومت شیمیایی بالایی دارد. باید مدنظر داشت که این عایق بر روی رطوبت اجرا نشود.
  5.  کفپوش پلی یورتان‌ دو جزئی نیز برای حفاظت از مخازن آب استفاده می‌شود. این عایق مقاومت در برابر اشعه یو وی، مقاومت بالا در برابر خراش و سایش را دارد، منعطف، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و حرارتی می‌باشد.
  6. پلی اوره نوعی دیگر از پوشش برای عایق مخازن آب می‌باشد. کفپوش پلی اوره نسبت به پلی یورتان آب‌ گریز تر می ‌باشد و مقاومت بالاتری دارد. سازگار با محیط ‌زیست و غیر سمی می‌باشد. برای محافظت در برابر خوردگی این ماده بر روی سطح اسپری می‌شود. نوعی از پوشش پلی اوره گرید 2060 برای عایق مخازن آب آشامیدنی مناسب است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد