ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نمایندگی عایق‌ های رطوبتی پلیمری در کرج

نمایندگی عایق‌ های رطوبتی پلیمری در کرج : همانطور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد، این عایق‌های نوین کاربرد‌های گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند. از مهم‌ترین کاربردهای عایق رطوبتی نانو‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. پوشش‌های نانو عایق رطوبتی را‌ می‌توان در تمامی انواع سطوح به کار گرفت. این مزیت در صنعت محصولات غذایی و بهداشتی بسیار کاربرد دارد. در این مکان‌ها درها، پنجره‌ها و تمامی سطوحی که بسیار مورد استفاده مستقیم کارکنان قرار‌ می‌گیرند را با این عایق‌های ضد آب پوشش‌ می‌ دهند و امکان رشد انواع آلودگی‌ها و باکتری‌ ها را از بین‌ می‌برند زیرا که رطوبت بستر بسیار مناسبی را برای رشد انواع آلودگی فراهم می کند و با توقف جذب رطوبت میتوان از رشد آلودگی نیز جلوگیری کرد.  

نمایندگی عایق‌ های رطوبتی پلیمری در کرج

عایق‌ های رطوبتی پلیمری نوعی از عایق‌ها هستند که در تولید آن‌ها از مواد پلیمری استفاده می‌شود و می‌توانند به سه دسته اصلی عایق‌های رطوبتی پلیمری نانو، عایق‌های پلیمری سفید و عایق پایه سیمان تقسیم شوند. لازم به ذکر است که این عایق‌ها مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و مایعات دارند. همچنین در مقایسه با عایق‌های سنتی از مزایایی همچون طول عمر بالا، سهولت اجرایی، تحمل فشارهای بالا، مقاومت در برابر حلال‌ها و… برخوردارند. کاربردهای عایق های رطوبتی نانو در صنعت ساخت‌وساز از مهم‌ترین آن‌ها هستند. این پوشش‌ها علاوه بر این که در قسمت‌های مختلفی از فضاهای داخلی ساختمان‌ها استفاده‌ می‌شوند بلکه در بخش‌های خارجی ساختمان نیز به کار گرفته‌ می‌شوند. از مهم‌ترین کاربرد‌های عایق رطوبتی نانو در ساختمان‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, انواع پوشش پلیمری

*عایق کاری پشت بام، سرویس‌های بهداشتی، استخر و نمای ساختمان از طریق استفاده مستقیم آن روی سطوح (سطحی) یا ترکیب آن با ملات (حجمی).
*عایق کاری قسمت‌های مختلف پل‌ها از جمله عرشه و پایه
عایق کاری پایه و فونداسیون تاسیسات برقی برای افزایش مقاومت آن‌ها در برابر پوسیدگی و نفوذ آب
عایق کاری مخازن ذخیره سازی و لوله‌های انتقال آب برای جلوگیری از نشت آب و رشد هر گونه قارچ و باکتری
*عایق سازی مخازن ذخیره سازی و لوله‌های انتقال محصولات نفتی
عایق کاری آبنماها
عایق کاری مخازن و چاه‌های فاضلاب
*عایق کاری محصولات و مصالح چوبی در رنگ‌های مختلف.

در حقیقت نفوذ رطوبت و مایعات در مواد و مصالح مختلف به صورت مولکولی است و نانو ذرات با پر کردن فضاهای خالی میان مولکول‌ها می‌توانند مانع از ورود و خروج مواد مختلف شوند. در حقیقت عایق‌های نانو به نوعی از عایق‌ها گفته می‌شوند که اندازه آن‌ها از 100 نانومتر کمتر باشد و عایق‌هایی که دارای ابعاد کمتر از 20 نانومتر هستند بهترین نوع عایق‌ها به شمار می‌روند؛ زیرا به هیچ عنوان اجازه نفوذ رطوبت و مواد مختلف را به مواد دیگر نمی‌دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد