ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق‌کاری نما توسط پوشش های واترسیل نانو

عایق‌کاری نما توسط پوشش های واترسیل نانو : عایق‌کاری نما یک روش است که برای حفظ و حفاظت از ساختمان‌ها در برابر عوامل جوی، انرژی و صدا استفاده می‌شود. عایق‌کاری نما به عنوان یک لایه محافظ بر روی سطح خارجی ساختمان نصب می‌شود و باعث می‌شود که حرارت، رطوبت، صدا و آلودگی‌ها به ساختمان نفوذ نکنند. این روش بهبود عملکرد ساختمان، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش راحتی ساکنین را به همراه دارد. عایق‌کاری نما می‌تواند با استفاده از مواد مختلفی انجام شود که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.  

عایق‌کاری نما توسط پوشش های واترسیل نانو

عایق نانو نما واتر سیل S500 بر پایه رزین های آلمانی آکرلیک ، بصورت گرانول های آماده از شرکت سیلانت آلمان وارد شده  و در داخل ایران توسط این شرکت نانو فناوری شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. این محصول مایع شیری رنگ با خاصیت واتر پروفی صددرصدی که دارد ، یکی از مواد بسیار حرفه ای آب بندی  میباشد.که توسط  ، هر شخص  بدون نیاز به تخریب با هر نوع شیب روی تمامی مصالح و مواد ساختمانی مثل گچ ،.سیمان ،.موزائیک ،.چوب.، دوغاب و ملات زیر کاشی مورد استفاده قرار میگیرد پوشش های آبگریز واترسیل از این نوع پوشش ها، می‌توان به عنوان پوشش نانو نمای ساختمان استفاده کرد؛ زیرا قادر است سطوح مختلفی مانند فلزی، سنگی و چوبی را پوشش دهد و از آن در برابر نوسانات جوی، نم و رطوبت و هرگونه عوامل مخرب محیطی محافظت کند. پوشش‌ های آبگریز، دوام و ماندگاری نمای داخلی و بیرونی ساختمان را افزایش می‌دهد و بافت و ساختار سطوح را حفظ می‌ نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق واترسیل در کرج عایق واترسیل در کرج، عایق رطوبتی واترسیل

مزایای مصرف عایق نانو نما واترسیل :

  • غیر سمی، غیر قابل اشتعال، ضد UV
  • نفوذ تا حداکثر 20 میلیمتر در لایحه های سطحی با توجه به نوع و بافت مصالح-
  • عدم ایجاد لایه و یا تغییر رنگ، عدم تغییر درمات بودن ویا براقیت سطح مصالح –
  • حذف شوره های سطحی و عدم شوره زدگی مجدد در سطح –
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی 14< PH < 1-
  • مقاومت بالا در برابر دوره های سرما و یخ بندان تا 300 دوره-
  • افزایش دهنده مقاومت سایش سطح تا میزان 40 درصد-
  • افزایش عمر بتن در برابر خوردگی کربناسیونی تا حداقل 250 درصد-
  • مقاومت هیدرو استاتیکی از سطح مثبت و منفی تا حداکثر 4 متر ارتفاع ستون مایع-
  • جلوگیری از ایجاد گرد وغبار بر روی بتون وکفپوشهای بتنی در اثر تردد و سایش سطحی.

یکی دیگر از نماهایی که اگر عایق کاری با عایق نانو واترسیل را نادیده بگیرید دچار خسارات جبران ناپذیری می‌شود، نمای آجری می‌باشد؛ زیرا آب و رطوبت را به آسانی جذب می‌کند و همین امر، موجب از بین رفتن بندکشی‌های نما می‌شود. بهتر است برای جلوگیری از تخریب بافت مصالح آجری، جذب رطوبت به داخل ساختمان و نم دیوار، فرسایش و ترک خوردگی، ایجاد لکه و از بین رفتن درزها، آب بندی را با عایق رطوبتی نانو انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.