ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از عایق رطوبتی قیری پلیمری

استفاده از عایق رطوبتی قیری پلیمری : عایق ‌های رطوبتی قیری یکی از روش‌ ها و تکنولوژی ‌های بسیار پیشرفته‌ ای است که در صنعت ساختمان ‌سازی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این عایق‌ های رطوبتی نانو بر پایه آب بوده و بسیار سازگار با محیط‌ زیست هستند. همچنین از دیگر خصوصیات این عایق ‌ها می‌ توان به وزن سبک آن ‌ها، انعطاف‌ پذیری بالا، سرعت و سهولت در خشک شدن و سرعت‌ عمل در اجرای آن اشاره کرد. از عایق ‌های رطوبتی قیری می ‌توان برای عایق ‌بندی انواع سطوح افقی، عمودی و شیب ‌دار استفاده کرده که ازاین ‌رو بسیار مورد توجه معماران و سازندگان ساختمان ‌ها قرار گرفته ‌است.  

استفاده از عایق رطوبتی قیری پلیمری

عایق رطوبتی قیری پلیمری یکی از عایق های بسیار با کیفیت و ضد رطوبتی می باشد که در زمان قرار گیری روی سطوح مختلف به خوبی می توانند از نفوذ سیالات و تماس آنها با سطح بستر جلوگیری کنند. همانطور که میدانید رطوبت مخرب ترین عامل برای سطوح فلزی و دیواره های یک سازه محسوب می شود. زمانی که این عوامل مخرب به صورت طولانی مدت با سطح در تماس باشند به مرور می توانند سبب آسیب و تغییر شکل سطح شوند. خوشبختانه یکسری از عایق ها وجود دارد که با قرار گیری روی سطوح می توانند از نفوذ رطوبت و تاثیر آنها جلوگیری کنند. یکی از این پوشش ها عایق رطوبتی قیری پلیمری می باشد که به واسطه ساختار منحصر به فرد و ایده آل خود یک عامل بازدارنده برای عوامل محیطی مانند رطوبت و یا حتی اتمسفر محیط می باشد. عایق رطوبتی قیری می تواند کیفیت و ساختار سالم سطح را در طولانی مدت تضمین کنند. این عایق های رطوبتی نه تنها خود دچار آسیب نمی شوند بلکه از آسیب‌دیدگی سطح نیز محافظت می کنند. این پوشش ها می توانند هزینه های تعمیر و نگهداری را برای اکثر سازه ها کاهش و در مواردی کاملاً حذف کنند. بنابراین با استفاده اصولی از عایق رطوبتی قیری پلیمری دیگر لازم نیست سازهای خود را که به دلیل تماس با رطوبت محیط دچار تخریب شده اند را مجدداً بازسازی و یا جایگزین کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق های رطوبتی قیر عایق های رطوبتی قیر، انواع پوشش قیری

یکی از مزایای استفاده از عایق‌ های رطوبتی قیری ، اجرای سرد آن‌ها است که بدون گرم کردن و اتلاف انرژی می‌ توان آنها را بر روی انواع سازه رنگ ‌آمیزی نمود. همچنین از دیگر مزایای این عایق ‌ها می ‌توان به غیر قابل‌ اشتعال بودن آنها، محافظت آنها از بتن در برابر سولفاته شدن در خاک‌ های شور، چسبندگی فوق ‌العاده بالا به سطوح مختلف، انعطاف‌ پذیری بسیار بالای این عایق‌ ها، کارایی راحت و آسان در هنگام نصب و اجرا، فاقد بوی ناشی از حلال‌ های نفتی، فاقد آلودگی و بسیار سازگار با محیط ‌زیست، امکان اجرا توسط قلمو، جارو و تی و جارو مویی اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.