ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد پوشش های عایق بندی حرارتی سقفی

کاربرد پوشش های عایق بندی حرارتی سقفی  : روش عایق کاری سقف برای جلوگیری از نفوذ گرما از محیط بیرون به داخل ساختمان. این روش ثبات دما را فراهم می کند و از نفوذ نویز ناخواسته جلوگیری می کند. اهمیت عایق حرارتی اخیراً عمدتاً به دلیل تغییر استانداردهای عایق در سراسر جهان افزایش یافته است که تقاضاهای بالاتری را بر روی مقاومت حرارتی سازه‌های ساختمانی برای کاهش اتلاف انرژی برای گرمایش یا سرمایش ایجاد می‌کند. مواد عایق نه تنها باید ویژگی های حرارتی بالایی داشته باشند، بلکه باید دارای خواص مکانیکی کافی نیز باشند تا بتوانند بارها را تحمل کنند. کاهش هزینه های انرژی یکی از دلایل اصلی برای ارزیابی مجدد عایق در ساختمان ها می باشد. چه ساختن یک خانه جدید، چه در حال بازسازی خانه فعلی خود، انتخاب سیستم عایق شما توجه جدی را ایجاب می کند. افزودن عایق می تواند یک عمر صرفه جویی در انرژی را به شما ارائه دهد و در عین حال بهره وری انرژی و راحتی خانه شما را بهبود بخشد و چندین مزیت را فراهم می کند.  

کاربرد پوشش های عایق بندی حرارتی سقفی

به‌طورکلی در تأسیسات گرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدا، از مواد و مصالحی به نام عایق استفاده می‌کنند. درواقع عایق‌های حرارتی مصالحی هستند که برای جلوگیری از انتقال حرارت استفاده می‌شوند. در این میان گرچه عایق‌کاری ممکن است تا حدودی هزینه ساخت و قیمت تمام‌شده ساختمان را افزایش دهد ولی در درازمدت بهره‌وری بالایی داشته و می‌تواند هزینه اولیه را باصرفه جویی لازم جبران نموده و موجبات آسایش و صرفه اقتصادی را فراهم نماید. عایق‌کاری مناسب بخش‌های مختلف ساختمان مانند سقف، کف و دیوارهای جانبی، همچنین عایق‌کاری لوله‌ها و سطوح داغ و سرد باعث افزایش راندمان انرژی می‌گردد. جالب است بدانید که با عایق‌کاری در ساختمان می‌توان در انرژی گرمایی و سرمایی محیط تا حدود ۴۵ تا ۵۵ درصد صرفه‌جویی نمود که امری شایان توجه می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی صوتی حرارتی

انواع عایق های حرارتی مورد استفاده در سیستم های سقف مسطح نه تنها باید از ویژگی های حرارتی بالایی برخوردار باشند بلکه از ویژگی های مکانیکی کافی نیز برخوردار باشند تا بتوانند در برابر بارها مقاومت کنند. به عنوان مثال :

  • بارهای برفی
  • ترافیک محدود عابر پیاده برای نگهداری
  • رطوبت در ساخت سقف معکوس
  • و غیره

عایق های حرارتی مزایای واضح بسیاری نسبت به انواع دیگر عایق دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.