ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نوع عملکرد فوم‌ های پلی یورتان عایق صدا

نوع عملکرد فوم‌ های پلی یورتان عایق صدا : فوم پاششی یا عایق پاششی پلی یورتان ‌نوعی عایق پلی یورتان است از ترکیب دو نوع مایع ایزوسیانات (Isocyanate) و پلی یول (Polyol) تشکیل می شود. شیوۀ اجرای عایق پاششی که بصورت پاشش (اسپری) است باعث شده به عایق یا فوم پاششی پلی یورتان معروف شود. عایق پاششی به دو شکل فوم سلول باز و فوم سلول بسته اجرا می شود، که نوع سلول بسته به عنوان عایق حرارتی-صوتی برای جلوگیری از انتقال حرارت در ساختمانها استفاده می شود.  فوم پاششی در درون خود یک ساختار سلولی خاص دارد که می تواند سرما و گرما را حفظ نموده و از انتقال آنها جلوگیری کند.  

نوع عملکرد فوم‌ های پلی یورتان عایق صدا

فوم پاششی بر روی سقف، پشت بام و دیوارها قابل اجرا می باشد. نوع سلول باز این عایق به عنوان عایق صوت برای مکان هایی مثل استودیوهای صدابرداری، سالن های سینما یا آتلیه های هنری استفاده می شود. اولین چیزی که لازم است بدانید این است که فوم پاشسی پولی یورتان چیست؟ این نوع از فوم ‌ها به صورت افشانه بوده و مواد شیمیایی و رزین را به شکل فوم افشانه‌ای به اطراف پخش می‌کنند و به سرعت نیز به همان حالتی که پخش شده‌اند، فرم گرفته و به صورت جامد در می‌آیند. از فوم‌ های پاششی معمولاً برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما بسیار استفاده می‌شود. البته مزیت بعدی این فوم‌ ها نیز در سرعت استفاده از آن‌ها و قابلیت استفاده از آن‌ها در محیط‌های مختلف همچون گوشه‌های دیوار‌ها و… است. بد نیست بدانید که اولین بار این نوع از فوم‌ ها در ارتش و به منظور عایق کردن هواپیما‌ها ساخته شدند. مورد بعدی در خصوص نوع عملکرد فوم‌ های پلی یورتان است که باید در خصوص آن اطلاعات زیادی را کسب کنید. فراموش نکنید که این نوع از فوم ‌ها و عملکرد‌هایی که دارند، می‌توانند تا حد زیادی در اطلاع از نحوه استفاده از آن‌ها مهم باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

فروش مواد پلی یورتان فروش مواد پلی یورتان, عایق فومی در کرج

به طور کلی این نوع از فوم ‌ها از دو ماده تشکیل شده‌اند که با گرما دادن به آن‌ها و همچنین جدا نگه داشتن آن‌ها از هم با دستگاه‌های مخصوص می‌توانیم در نهایت میزان چگالی ان‌ها را به حد دلخواه خود برسانیم و سپس با استفاده از دستگاه‌های پاششی می‌توانیم این فوم ‌ها را بر روی سطوح مختلف بپاشیم. برای لکه گیری و فضاهای کوچک از کپسول دو جزئی استفاده شود. این کپسول ها آماده استفاده هستند و در محل مورد نظر اسپری می شود.  قدرت پاشش کپسول فوم پاششی کم است. برای فضاهای بزرگ و دیوار و سقف از دستگاه پاشش فوم پلی یورتان استفاده می شود. دستگاه فوم پاششی قدرت و سرعت بالایی دارد. استفاده از این دستگاه برای متراژهای کم مقرون به صرفه نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.