ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید عایق رزین نما نانو در سراسر کشور

خرید عایق رزین نما نانو در سراسر کشور : رزین نما و نانو نما تفریبا برای یک هدف استفاده می‌شود. یک سطح ضد آب روی مصالح ساختمانی و نمای ساختمان ایجاد می‌کند و از نفوذ آب و رطوبت، به داخل سطح جلوگیری می‌کند. استفاده از این دو روش مانع آلوده شدن زودهنگام سطح نمای ساختمان شده و از شوره زدن، ترک خوردن و ایجاد قارچ و کپک بر روی سطح جلوگیری می‌کند. همچنین نمای ساختمان دیگر رنگ خود را از دست نمی‌دهد و یا در برابر اشعه‌های خورشید پوسته پوسته نمی‌شود.  

خرید عایق رزین نما نانو در سراسر کشور

یک ساختمان محافظت نشده وقتی در برابر بارانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت قرار گیرد ، می تواند طی مدت 6 ساعت بیش از 10 لیتر آب به ازای هر متر مربع را جذب نماید . یک سازه بتنی در همین شرایط تقریبا 20 لیتر آب جذب خواهد کرد . جذب آب باران صدمات متعدد و جبران ناپذیری را به ساختمان وارد می آورد . در این مواقع رزین نمای ساختمان امری مهم است . این محصول جز محصولات نانو عایق  نما ی ساختمان محسوب میگردد، که با یک پوشش کاملأ نامرئی میتواند برای انواع مختلف مصالح ساختمانی استفاده شود، حفاظت بدون تغییر رنگ نما ، آبگریز و ضد آب کردن ، و آب بندی کننده انواع نما های سیمانی، سنگ، بتن، آجر، خاک رس ،سنگ قاب، پوشش های کف و یا دیوار، نمای ساختمان، مصالح رنگی و رنگ شده و یا کاشی های سقف ،همه در حوزه کاربردی این محصول می باشد . زیبایی نمای ساختمان جزو مهمترین نکاتی است که باید یک مالک یا سازنده به ان توجه خاصی کند. زیبا نگه داشتن نمای ساختمان مدیریت و دانش زیادی م یخواهد که مدیران ساختمان باید انرا داشته باشند. رزین کاری نمای ساختمان یکی از روش های بسیار خوب و مهم در زیبایی نمای ساختمان می باشد. رزین کاری نما جهت زیباسازی نماهای اجری و سنگی اجرا می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

رزین اپوکسی رزین اپوکسی, انواع عایق رزین الکتریکی

اجرای رزین روی نما و رزین کاری نمای ساختمان به منظور براق کردن، روح دار کردن، ضد شوره کردن، خیس نشان دادن و ضد آب کردن، افزایش طول عمر سنگ یا آجر یا چوب نما استفاده می شود ما در شرکت درخشان با استفاده از طناب از نمای ساختمان اویزان شده و اقدام به رزین کاری نما یا رزین زدن نمای ساختمان می کنیم. گروه ما این خدمات را با طناب های ایمن انجام می دهد و قبل از اجرای کار باید بیمه مسعولیت ایران به صاحب کار نشان داده شود که شخص اجرا کننده دارای بیمه مسئولیت می باشد و بعد قرار داد مابین صاحب کار و استاد کار اجرا کننده نوشته شد و مهر و امضا شده تحویل صاحب کار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.