ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق های استخری نانو جدید تولید در کرج

عایق های استخری نانو جدید تولید در کرج : عایق رطوبتی نانو استخر یکی از انواع مختلف این محصول است این نوع عایق وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را برعهده دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم، یکی از ویژگی های مثبت این نوع عایق این است که می توان در هر مرحله از ساخت استخر از آن استفاده کرد. در بسیاری از عایق بندی استخر با این حال که عایق های مختلف استفاده شده کیفیت بالایی داشته ولی چون که استفاده صحیح و دقت کافی در کار نشده نتیجه مطلوب برای کارفرما به همراه نداشته است پس بنابراین باید برای اجرای عایق بندی استخر، شرایط محیطی، شناخت سازه هیدرولیکی و چگونگی استفاده از متریال مورد نیاز باید مورد توجه واقع شود.  

عایق های استخری نانو جدید تولید در کرج

عایق استخر از محصولات نانو جدید است که با کیفیت بالا در سراسر ایران عرضه می شود. عایق بندی استخر یکی از مراحل مهم در ساخت استخر است. عایق استخر تولیدی بتن دارای ویژگی های زیر است:

  • سازگار با محیط زیست
  • عدم تغییر رنگ آب
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید

عایق استخر یکی از عوامل مهم در حفظ و نگهداری دمای مناسب آب استخر است. استفاده از عایق در دیوارها و سقف استخر مانع از انتقال حرارت از آب به محیط خارجی می شود و در نتیجه حفظ دمای آب در استخر را تسهیل می کند. عایق بندی استخر با مواد نانو، یکی از جدیدترین راه‌ حل‌ ها برای جلوگیری از نشتی آب و رطوبت استخر است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. عایق استخر به‌ عنوان پوششی بادوام و ماندگار برای شکاف‌ها و فضاهایی که آب در آنها نفوذ می‌کند مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه ما ابتدا با رزین آب بند A80 که از یکی از محصولات با کیفیت نانو است، کل استخر را در دو مرحله آب بندی می کند و سپس با رنگ استخری نانو در دو مرحله کل سطح استخر را پوشش می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رنگی استخر عایق های رنگی استخر, پوشش های رنگی استخر

عایق ضد آب استخر با چسبندگی، کشسانی و مقاومت بالا در برابر محلول های شیمیایی، مطمئن ترین عایق ضد آب با پایه نانو می باشد. نانو عایق استخر غیر سمی، بی بو، ضد قارچ، ضد جلبک و قابل اجرا بر روی تمامی سطوح می باشد. عایق ضد آب جایگزین پوشش قیری، ورق های پلیمری و سایر مواد سنتی برای عایق کاری استخر و مخازن آب می شود. نانو عایق استخر بهترین گزینه برای رنگ آمیزی مخازن آب آشامیدنی و رفع نشتی در تمامی سطوح در کمترین زمان و کمترین هزینه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.