ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق رطوبتی سقف سوله محافظتی در کرج

عایق رطوبتی سقف سوله محافظتی در کرج : عایق های حرارتی نانو موادی هستند که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید می شوند و در مقابل انتقال گرما مقاومت بالایی دارند. این مواد به صورت پاششی و مشابه رنگ آمیزی بر روی سطوح قرار گرفته و به دلیل قابلیت چسبندگی بالا و قابلیت پوشش تمام سطوح از خوردگی مواد نیز جلوگیری می کند. عایق های نانو به دلیل هزینه کم دارای صرفه اقتصادی بوده و در عایق بندی حرارتی سوله ها مورد توجه قرار گرفته اند.   

عایق رطوبتی سقف سوله محافظتی در کرج

در حال‌ حاضر انواع عایق های رطوبتی، بهترین گزینه جهت جلوگیری از ورود نم و رطوبت به داخل سازه و محافظت از آن هستند و به‌ همین دلیل از آن‌ ها در تمامی ساخت‌ و ساز ها و سازه‌ های گوناگون به‌ کار برده می‌ شود. عایق های رطوبتی دارای انواع گوناگونی بر اساس نوع متریال، ترکیبات، کاربرد و غیره هستند و هر کدام از آن‌ ها نیز مناسب برای عایق‌ بندی سازه‌ های گوناگون می‌ باشند. استفاده از عایق رطوبتی سقف سوله نیز، جهت محافظت و افزایش دوام سوله‌ ها است و این نوع عایق‌ های رطوبتی نیز دارای انواع گوناگونی هستند که در ادامه به بررسی آن‌ ها خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید. عایق برای سقف سوله چه متریالی دارد؟ پیدا کردن مناسب‌ترین عایق برای سقف سوله ‌های کارگاهی و… می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. مسلماً در کارگاه‌های تولیدی و یا در سوله‌ هایی که به عنوان انبار استفاده می‌شوند. سرمایه‌های زیادی اعم از دستگاه‌ها، مواد اولیه، محصولات نهایی، پرسنل و نیروی انسانی و… وجود دارد. برای آن که بتوانید این دستگاه‌ها و سرمایه‌ها را از گزند آسیب رطوبت، نم، حرارت و… حفظ کنید، لازم است تا از عایق برای سقف سوله استفاده نمایید. یکی از بهترین عایق ‌ها می‌تواند فوم پاششی پلی یورتان باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصاب پوشش سوله نصاب پوشش سوله, اجرای عایق سقفی

عایق های رطوبتی سقف سوله، در واقع پوشش هایی هستند که بر روی سقف رویی سوله‌ ها نصب شده و از سازه در برابر عواملی همچون نفوذ نم و رطوبت، ترک خوردگی، پوسیدگی و غیره جلوگیری و محافظت می‌ نمایند. به‌ طور کلی عایق‌ ها دارای انواع متفاوتی همچون عایق‌ های حرارتی، عایق های صوتی، عایق‌ های رطوبتی و غیره هستند که وظیفه اصلی عایق‌ های رطوبتی، جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت با توجه به ترکیبات خود به داخل سازه اصلی می‌ باشد. نصب و اجرای این عایق‌ ها بر روی سازه علاوه‌ بر افزایش دوام و طول عمر آن، می‌ تواند سبب صرفه‌ جویی در مصرف انرژی نیز شده و در مقابل مصرف هنگفت هزینه‌ های تعمیراتی را نیز به شکل قابل‌ توجهی کاهش دهد. از عایق های رطوبتی متفاوتی نیز در عایق‌ بندی سقف سوله به‌ کار برده می‌ شود و هر کدام بر اساس نوع ترکیبات، نوع نصب و اجرا و غیره دارای ویژگی‌ ها و مزایای متفاوتی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.