ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق سفید رطوبتی آب بندی در کرج

قیمت عایق سفید رطوبتی آب بندی در کرج : عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه آب است که مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شود. عایق سفید نانو به علت انعکاس نور خورشید از گرم شدن سطح جلوگیری می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا گرمای جزیره‌ای در شهر کاهش یابد. عایق سفید جایگزینی مناسب برای عایق‌های سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی است که بر پایه مواد آکریلیک و پلیمری ساخته می‌شود. به عایق سفیدی که برای بام استفاده می‌شود، بام سفید می‌گویند. قیمت عایق سفید برای عایق کاری نسبت به سایر روش‌ها مناسب‌ تر است. عایق رطوبتی سیمانی ساده ترین روش عایق های رطوبتی در ساختمان سازی است. مواد برای عایق رطوبتی سیمانی به راحتی از تامین کنندگان محصولات بنایی در دسترس است و به راحتی مخلوط و اعمال می شوند.  

قیمت عایق سفید رطوبتی آب بندی در کرج

این دسته از محصولات دو جزئی بوده و بر پایه سیمان ساخته می شوند و به صورت پودر مخلوط با آب تولید شده و به راحتی بر روی سطوح بتنی، آجری و … قابل اجرا هستند. از آن جا که این محصولات پس از خشک شدن خاصیت الاستیکی پیدا می کنند، در نتیجه ضربات وارده، فشارهای جانبی و تغییرات دما هیچ تاثیری روی آن ها نداشته و باعث شکسته شدن یا ترک برداشتن آن ها نمی گردند. همچنین به سبب این که این محصولات بر پایه سیمان هستند، عاری از مواد سمی بوده و می توان از آن ها در داخل مخازن آب آشامیدنی نیز استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق سفید بام قیمت عایق سفید بام, عایق آب بندی بام

ویژگی های عایق سفید بام :

  • رنگدانه اصلی آنها سفید و کمی متمایل به شیری می باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که این عایق ها در رنگ های مختلف دیگری نیز ارائه می شوند که تعداد آنها ۱۰ رنگ متنوع می باشد.
  • پشت بام یک محیط باز می باشد لذا خورشید اولین عامل طبیعی آسیب زا می باشد. اما خوشبختانه نوع فرمولاسیون عایق سفید بام به گونه ای است که می تواند اشعه ماورای بنفش خورشید را خنثی کند.
  • اگرچه پشت بام یک سطح افقی می باشد اما نوع اجرای آنها محدود به بام ساختمان نیست. شما این امکان را دارید که بر روی سطوح ایستا یا عمودی نیز این پوشش ها را اجرا کنید.
  • مواد تشکیل دهنده آنها غالباً غیر سمی می باشد. این مشخصه در زمان اجرای این رنگ و همچنین پس از خشکی کامل آن حفظ خواهد شد.
  • شما نباید نگران اشتعال پذیری آن ها باشید چرا که عایق سفید بام قابلیت آتش گرفتن ندارد.
  • قدرت آن را دارند که ریزترین منافذ سطح بام را پر کنند در نتیجه ضد رطوبت بودن آنها در یک بازه زمانی بلند مدت حفظ خواهد شد.
  • غلظت این عایق رطوبتی پشت بام به حدی است که می‌تواند ترکهای با ابعاد یک میلیمتر را نیز پوشش دهی کند.
  • میزان مصرف این عایق ها به ازای هر متر مربع حدودا ۱۵۰۰ گرم می باشد. البته این مقادیر زمانی صحت دارد که میزان ضخامت پوشش شما برابر یک میلی متر باشد.
  • در مقابل مواد شیمیایی، قلیاها و همچنین مواد روغنی و ترکیبات اسیدی که دارای شدت خورندگی پایین هستند مقاومت خوبی دارند.
  • خواص مکانیکی فوق العاده ای دارند و می توانند در برابر فشارها و نیروهای محیطی مقاومت داشته باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.