ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای پوشش ضد خوردگی تجهیزات صنایع دریایی

اجرای پوشش ضد خوردگی تجهیزات صنایع دریایی : پوشش های ضد خوردگی پوشش‌هایی هستند که به‌ منظور ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی فلزات به‌کاربرده می‌شوند. اگرچه پوشش ضد خوردگی انواع و اقسام مختلفی دارد، اما تمام آن‌ها به‌ طور مشترک سطح جسم را از نفوذ ماده خورنده همچون اکسیژن، سولفید هیدروژن و دی‌اکسید کربن در امان می‌دارند. پوشش فلزی یک لایه از فلز یا آلیاژ فلزی است که بر روی سطوح فلزی دیگر قرار می‌گیرد تا از خوردگی، زنگ زدن و تخریب آن‌ها جلوگیری کند و مقاومت اضافی ببخشد. این پوشش‌ها به عنوان یک محافظ در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، اکسیژن، اسیدها، بازها و تاثیرات شیمیایی و مکانیکی عمل می‌کنند.   

اجرای پوشش ضد خوردگی تجهیزات صنایع دریایی

رطوبت دائمی همراه با نمک، تماس هوا و تابش دائمی اشعۀ UV، در مجموع محیط بسیار خورنده‌ای را ایجاد می‌نمایند، لذا پوشش‌هایی که در صنایع دریایی کاربرد دارند می‌بایست محدوده‌ی گسترده‌ای از خواص شیمیایی، فیزیکی و مکانیکی را دربرگیرند. سیستم‌های نوین پایه رزینی مقاوم در برابر آب دریا، بطور دائمی تجهیزات دریایی را از سایش و خوردگی محافظت می‌نمایند. در نواحی که سازه در معرض جزر و مد آب و پاشش امواج قرار می‌گیرد، محتوی اکسیژن آب دریا به علت حرکت امواج و جریانات آب افزایش یافته و دنبال آن خوردگی شدیدی در سازه رخ می‌دهد. از طرف دیگر سازه دچار سایش مکانیکی شدیدی در اثر جریانات آب خواهد شد. پوشش عرشه کشتی می‌بایست ضد لغزش، مقاوم در برابر شرایط جوی و تا اندازه‌ای از لحاظ شیمیایی مقاوم باشد. همچنین برای ساخت و بازسازی بدنه‌ی کشتی‌ها، خواص مقاومت به ضربه مورد نیاز است. پوشش‌های ضد خوردگی این نیازها را به طور کامل مرتفع می‌نمایند و مقاومت به ضربه و سایش بلند مدت تأمین می‌کنند. به علاوه، این پوشش‌ها به عنوان پوشش داخلی کشتی‌ها و مخازن داخل کشتی نیز کاربرد دارند. همچنین پوشش‌هایی جهت پوشش داخلی مخازن فاضلاب، آب، آب استخر، مخازن شن و آب تولید می‌نماید. به این ترتیب، پوشش‌ های پایه رزینی ضد خوردگی تمام نیازهای پوشش کاری صنایع دریایی را به بهترین نحو تأمین می‌نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق ضد خوردگی عایق ضد خوردگی, پوشش ضد خوردگی سطوح

مواد ضد زنگ و خوردگی موادی هستند که به عنوان یک لایه عایق در برابر اکسیداسیون انواع فلزات عمل می‌کنند. در واقع آنها اجازه تبدیل عناصر فلزی به حالت یون مثبت خود و ایجاد فرسایش در سطح را نمی‌دهند. فرسایش می‌تواند آسیب های زیادی به قطعات صنعتی، فلزات و آلیاژهای به کار رفته در صنعت ساخت و ساز و… بزند. در حالی که مواد بازدارنده خوردگی از این عمر پیشگیری و از خسارات مالی هنگفت آن ممانعت به عمل می‌آورند. یک قطعه صنعتی دچار زنگ زدگی یا خوردگی دیگر به حالت اولیه خود بازنگشته و بایستی برای ادامه استفاده، تعویض شود. هزینه خرید و استفاده مواد ضد خوردگی قطعا بسیار کمتر از هزینه تعویض قطعات است. پس صاحبان صنایع مختلف این موضوع را حائز اهمیت زیادی دانسته و اهمال کاری در مورد آن را برابر با خسارات مالی هنگفت می‌دانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.