ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی رزین های اپوکسی ضد آب در صنایع

کارایی رزین های اپوکسی ضد آب در صنایع  : اپوکسی شفاف بدون رنگ بوده و از مزایای آن نسبت به دیگر اپوکسی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: درجه سمیت کمتر، زمان کاربردپذیری بیشتر، فرسایش کمتر در معرض هوا، مقاومت شیمیایی بالاتر، مقاومت در برابر فرسودگی، استحکام بالا، براقیت بالا، سرعت پخت، عدم تفکیک رنگ، بدون رنگ پریدگی و خاصیت تراز بالا. یکی از مهم‌ترین کاربردهای رزین اپوکسی شفاف در هنر، ساخت قطعات تزئینی و بدلیجات است. اما این ماده چسبناک علاوه بر هنر در صنایع کامپوزیت، لمینت، چسب و بسیاری موارد دیگر نیز کاربرد دارد. رزین اپوکسی مزیت‌های زیادی نسبت به چسب و فیلرها دارد. قادر است علاوه بر پر کردن فضاهای خالی قدرت خود را حفظ کند، ضد آب است و قابلیت چسبیدن به سطوح مختلفی را دارد.  

کارایی رزین های اپوکسی ضد آب در صنایع

یکی از صنایعی که از این ماده استفاده زیادی می‌برد صنعت قایق سازی است. آن‌ها از رزین‌اپوکسی برای ایجاد ساختاری محکم، سبک و ضدآب استفاده می‌کنند. حتی شما هم می‌توانید از این ماده قوی در خانه‌های خود استفاده کنید. اپوکسی‌ هایی که برای مصارف خانگی به کار می‌روند در فرم‌های مایع، ژل و دوجزئی اپوکسی رزین و بتونه  موجود هستند. رزین اپوکسی نسبت به دیگر چسب ها مزایای بسیاری دارد. این رزین می تواند فضاهای خالی را پر کند. در برابر آب مقاوم بوده و به اکثر سطوح می چسبد. در صنعت قایق سازی از این رزین استفاده های بسیاری می شود. برای ایجاد ساختاری ضدآب و سبک می توان از رزین اپوکسی استفاده کرد. حتی برای مصارف خانگی نیز می توانید از رزین اپوکسی کمک بگیرید. ساختار شیمیایی هاردنر تاثیر زیادی در سخت شدن رزین دارد. برای مصارف خانگی یا کارهای کوچک می توانید از رزین اپوکسی های یک دقیقه‌ای کمک بگیرید اما اگر می خواهید دوام و استحکام رزین بیشتر شود بهتر است از رزین هایی استفاده کنید که زمان بیشتری برای سخت شدن احتیاج دارند. به طور کلی رزین اپوکسی در صنایع مختلف مانند خودروسازی و انواع هنرها استفاده می شود. این ماده می تواند در شیشه، فلز، چوب و پارچه مورد استفاده قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید رزین اپوکسی خرید رزین اپوکسی, قیمت رزین شفاف

در صورتی که بخواهید بدانید کاربرد رزین اپوکسی چیست باید بگوییم یکی از کاربردهای مهم رزین اپوکسی استفاده از آن به عنوان چسب می باشد. همچنین در رنگ آمیزی، درزگیری، جواهرسازی و تعمیرات نیز میتوان از رزین اپوکسی استفاده کرد. برای ساخت کفپوش برخی کارخانه ها می توان از این ماده به دلیل مقاومت بسیار بالا بهره برد. در مراکز بهداشتی نیز برای ایجاد یک کفپوش مناسب و آنتی باکتریال از رزین اپوکسی استفاده می کنند. گاهی اوقات برای استحکام بخشی بیشتر به برخی سنگ های تزیینی از این ماده کمک می گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.