ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع عایق حرارتی و رطوبتی در شیروانی

انواع عایق حرارتی و رطوبتی در شیروانی : بسیاری از مکان‌ های مسقف با متریال های ورقه ای گانوانیزه و… در هنگام استفاده از عایق رطوبتی پشت بام باید در زمینه نوع آب و هوای منطقه، نوع کاربری مکان و همچنین متراژ سقف موردنظر، مورد بررسی قرار بگیرند. عموما مکان هایی که نیاز به عایق کاری دارند، می‌توانند از عایق رطوبت و یا حرارتی استفاده نمایند. هر یک از عایق ها، با توجه به متریال متفاوتی که دارا هستند، در زمان و مقدار معینی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اعمال عایق کاری با مواد مایع، می‌تواند با بهره گیری از تجهیزات خاص در این زمینه، به راحتی مورد انجام قرار بگیرد. برای عایق رطوبت، استفاده از مواد دارای فرمولاسیون نانو، بهترین نتیجه را اعمال خواهد کرد. مواد پلیمری و همچنین رزینی، می‌‌توانند در زمینه ضد رطوبتی دارای عملکرد مناسبی باشند.  

انواع عایق حرارتی و رطوبتی در شیروانی 

ترجیحا بسیاری از افرادی که اقدام به عایق کاری سقف های شیروانی می‌کنند، در انتخاب نوع مواد دچار تردید می‌‌باشند. در این زمان، کارشناسان فعال و اجرایی در حوزه عایق کاری، در راستای انجام فعالیت های خود می‌توانند راهنمای مناسبی برای انتخاب مواد عایقی باشند. انتخاب مواد عایق حرارتی و رطوبتی، با میزان بارندگی و دمای غالب بر منطقه تحت سکونت، ارتباط مستقیمی دارد. بسیاری از مناطق شمالی کشور با داشتن مقدار زیادی از بارندگی، نیازمند عایق رطوبتی می‌‌باشند. اما برخی از مکان ها به علت نوع کاربری ویژه تجاری، تولیدی، پرورشی و… نیازمند متعادل سازی دمای داخلی می‌‌باشند. لذا این مکان ها برای عایق کاری باید از مواد عایق رطوبتی و حرارتی استفاده نمایند تا امکان نفوذ هوای گرم و سرد از طریق سقف به داخل مکان، وجود نداشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری آب بندی شیروانی عایق کاری آب بندی شیروانی، انواع عایق سقف

به دلیل تنوع در کاربرد این محصول، ساخت آن در انواع موارد زیر انجام می شود تا بتوان بیشترین بهره وری را از محصول داشت:

  • عایق بندی با استفاده از پشم شیشه و پشم سنگ
  • ساندویچ پانل
  • عایق‌بندی با استفاده از کارتن پلاست
  • انواع رنگ‌های بتن پودری، بتن مایع و رنگ استخری
  • کفپوش‌های اپوکسی
  • سخت کننده‌های بتن
  • بتن شاتکریت (بتن پاششی)
  • ایزوگام سفید (عایق سفید)
  • پرایمر قیری.

عایق رطوبتی از نفوذ رطوبت موجود در آب و هوا و همچنین باران و برف به داخل متریال فلزی شیروانی جلوگیری به عمل می‌آورد. در این صورت زنگ زدگی، خوردگی و کاهش کیفیت متریال سقف موردنظر، با احتمال بسیار کمتری رخ خواهد داد. عایق رطوبتی به علت کاربرد ویژه و پرتقاضایی که دارد، به عنوان گران ترین عایق سقف شیروانی مورد معرفی قرار گرفته است. بیشترین عایق های رطوبتی در نوع مایع می‌باشند و می‌توانند به صورت جزئی و گسترده مورد استفاده قرار بگیرند. از این عایق ها میتوان به عنوان عایق روف گاردن نیز استفاده نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.