ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید پوشش محافظ ایزوگام در بام ساختمان

خرید پوشش محافظ ایزوگام در بام ساختمان : پشت بام مهمترین بخش ساختمان است که برای ساخت و ساز آن بهترین مصالح باید به کار رود. یکی از بهترین مصالح جهت ساختمان های مدرن اپوکسی پشت بام است. امروزه از پشت بام این اماکن جهت ;ایجاد روف گاردن، استخر و فضای تفریحی استفاده می شود. کفپوش های اپوکسی به علت سبک بودن بار اضافه به ساختمان وارد نمی کنند و ضد حریق بودن آن ها مانع از گسترش آتش سوزی می شود. اهمیت اپوکسی پشت بام در ساختمان های مدرن به علت مزایا و ویژگی های بی شماری که این کفپوش ها دارند روز به روز بیشتر می شود و افراد بیشتری از اپوکسی پشت بام بهره می گیرند.  

خرید پوشش محافظ ایزوگام در بام ساختمان

پوشش محافظ ایزوگام این عایق مقاوم که از فرآورده‌های نفتی مانند قیر و الیاف‌ های مصنوعی مختلف تهیه می‌شود، دارای عمر متوسط ۱۰ سال است و برای پوشش سطح نقاط مختلفی از ساختمان از جمله پشت‌ بام، استخر، حمام، سرویس بهداشتی و … به کار می‌رود. به دلیل اینکه ایزوگام بر اثر برخورد اجسام نوک تیز و سنگین ممکن است آسیب ببیند، با انجام پوشش‌های محافظ روی ایزوگام، می‌توانید در مدت‌های طولانی بدون نگرانی از ایزوگام استفاده نمایید. برای پوشش سطح ایزوگام روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک نیازمند رعایت اصول و نکات لازم برای حفاظت از ایزوگام و همچنین اصول مربوط به ایمنی و استانداردهای ساختمان است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش رطوبتی روی ایزوگام پوشش رطوبتی روی ایزوگام, عایق محافظتی ایزوگام

خصوصیات عایق نانو محافظ ایزوگام مناسب:

  1. چسبندگی بالا به سطح قابل اعمال.
  2. مسلح بودن: عایق مناسب برای پشت بام باید در برابر ترک ها و موترک ها مقاومت داشته باشد و استفاده از الیاف در داخل عایق و یا بالابردن کشتسانی عایق نمی تواند ملاک مسلح بودن عایق باشد عایق نانو فقط با توری مش مسلح می شود و برای بالا بردن کیفیت عایق نانو  باید از مرغوب ترین توری های مش فایبرگلاس استفاده کرد.
  3. ضخامت بالای یک میلی متر داشتن
  4. آنتی uv بودن عایق نانو و آنتی بودن با عایق های الاستومری سفید یا رنگی امکان پذیر است.

بسیاری از موارد ممکن است محیط عایق شده محل تردد و رفت و آمد افراد و یا در معرض آسیب های مختلف باشد، مثل برخورد اشیاء نوک تیز و سنگین، پوسیدگی عایق در اثر آب جمع شده ناشی از بارندگی که مسیری برای حرکت به سمت ناودان نداشته و خشک شدن فضولات پرندگان بر روی عایق عواملی هستند که کیفیت و دوام ایزوگام را به شدت کاهش خواهند داد. اما راه حل هایی وجود دارد که به کمک آن ها می توان عمر عایق را با اجرای پوشش های محافظ به صورت طولانی مدت افزایش داد. پوشش های محافظ ایزوگام انواع و روش های مختلفی دارند که هرکدام با توجه به رعایت نکات جهت محافظت از عایق و استانداردهای ساختمان اجرا خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.