ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق سفید نانو بام جهت آب بندی

قیمت عایق سفید نانو بام جهت آب بندی : عایق رطوبتی نانو، علاوه بر رطوبت در برابر ایجاد قارچ و کپک نیز مقاوم است. از آنجایی که در ساخت این نوع عایق از فناوری نانو استفاده شده است، آن را می‌توان زیر گروه عایق های پلیمری نیز به شمار آورد. استفاده از تکنولوژی نانو در این عایق‌ ها سبب شده است تا آن‌ها اصطلاحا آب گریز بوده و همچنین مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. در صنعت ساختمان سازی، معمولا به تمامی عایق‌ هایی که با استفاده از تکنولوژی جدید ساخته می‌شوند و عملکرد متفاوتی دارند، عایق نانو می‌ گویند. از عایق‌ های نانو می‌توان به عنوان عایق رطوبتی پشت بام، دیوار، انواع لوله های آب و … استفاده کرد. عایق رطوبتی مدرن یا نانو را به صورت لایه های نازک و بسیار راحت تر از دیگر عایق ها نصب می‌کنند.  

قیمت عایق سفید نانو بام جهت آب بندی

عایق سفید با نام عایق بام نیز شناخته می شود ، پوششی آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری آب پایه فرموله و تولید شده است و پس از خشک شدن کاملا آب بند می باشد .عایق رطوبتی  یا عایق سفید را می توان روی کلیه سطوحی که نیاز به عایقکاری و یا آب بندی دارند اعم از سطوح بتنی ، فلزی ، آجری ، ایزوگام ، آسفالت و … به راحتی اجرا نمود. از خواص ویژه و منحصر به فرد عایق سفید یا عایق رطوبتی ، سفید شدن سطح مورد نظر برای اجرا می باشد که در ساختمانها تا 45 درصد از میزان هدر رفتن انرژی خواهد کاست . باین عایق رنگ بندی متنوعی دارد و  سطح پشت بام یا نما را زیبا می کند . عایق رطوبتی یا عایق سفید روی کلیه سطوح عمودی و افقی قابل اجرا می باشد و کاملا چسبنده و بدون شره می باشد . عایق سفید پس از اجرا عمر طولانی دارد .اجرای این عایق بسیار ساده می باشد و با قلم مو و غلطک اجرا می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلیمری پوشش های پلیمری, عایق های رطوبتی پلیمر نانو

در سال های اخیر علم نانو در بسیاری از صنایع تاثیرات مهمی گذاشته است.استفاده از مواد نانو در صنعت ساختمان با توجه به مزیت های آن رو به گسترش می باشد. امروزه عایق های رطوبتی بر پایه نانو ذرات با توجه به ساختار آن بسیاری از مشکلات در حوزه عایقکاری رطوبتی را رفع نموده است.  امروزه به دلیل عدم وجود اطلاعات فنی و عدم آگاهی افراد جامعه بسیاری از مواد ها با نام نانو در بازار عرضه می شود که جا دارد اطلاعات اندکی در این زمینه ارائه گردد. نانو یک عدد و یک مقیاس می باشد. مواد نانو ابعاد بسیار ریز از یک جسم هستند که تقریبا یک ملیاردم  هر متر طول اندازه یک عدد نانو ذره می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.