ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایا و ویژگی عایق رطوبتی شفاف آجر و سنگ

مزایا و ویژگی عایق رطوبتی شفاف آجر و سنگ : بسیاری از پوشش های رنگی ساختمان به دلیل چند جزئی بودن یا ساختار خام خود نیاز به ترکیب یا رقیق سازی دارند. می‌توان به انواع رنگ های ساختمانی روغنی در این خصوص اشاره کرد که باید با حلال های شیمیایی ترکیب شوند. اما در مورد عایق رطوبتی سنگ نما این قاعده صدق نمی کند. یعنی نیاز به رقیق سازی ندارند و شما می‌توانید به راحتی آنها را با اسپری روی سطوح اجرا کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که در زمان اعمال این عایق باید مد نظر قرار دهیم این است که نمی توان آن را به صورت چند لایه اجرا کرد. بدان معنا که پس از اعمال اولیه و رسیدن به ضخامت مطلوب نیازی نیست مجدداً یک لایه دیگر اجرا کنید. زیرا در آن صورت کیفیت کار کاهش پیدا می‌کند.  

مزایا و ویژگی عایق رطوبتی شفاف آجر و سنگ

با یک بار اعمال می‌توان یک لایه حفاظتی ایده آلی به وجود آورد. زمانی که از غلتک‌ها و قلم موها استفاده می‌کنید حتماً باید از پخش شدن کامل عایق بر روی سطح اطمینان حاصل کنید. در مورد استفاده از دستگاه اسپری نیز این قاعده صدق می‌کند تا لایه ای یکدست و یکپارچه ای ایجاد شود. از ویژگی این عایق رطوبتی می توانیم به آب گریز و غبار گریز بودن محصول اشاره کنیم که سبب می گردد نمای بیرونی (آجر، سنگ و ..) کاملا تمیز و براق به نمایش در آیند و قابلیت شستشو متریال های زیر کار را داشته باشد. این محصول بسیار مناسب برای آب بندی کامل و بیرونی استخر ها، سونا خشک، حوض ها و… می باشد. به دلیل کاربرد فراوان این محصول در نمای ساختمان های آجری و سنگی  و قرار گیری آن ها در معرض مستقیم نور خورشید فرمولاسیون ویژه این محصول به گونه ای می باشد که مقاومت بسیاری در برابر اشعه UVA و UVB  دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری نمای سنگی عایق کاری نمای سنگی, انواع عایق آب بندی نما
جلوگیری از ایجاد شوره و تاثیر آلودگی های محیطی بر روی سطح آجر باعث عدم رنگ پریدگی و کم رنگ شدن آجرها درسطح نما شده است. از دیگر ویژگی های نانو عایق های رطوبتی، ایجاد عایق کاری و آب بندی نما بدون تخریب بعد از ساخت می باشد. اکثر ساختمان ها بعد از ساخت با مشکل ورود نم و رطوبت و یا ایجاد شوره در نما مواجه می شوند که امکان ترمیم و عایق کاری نما بدون تخریب و بدون تغییر رنگ با قیمت بسیار مناسب و اجرای آسان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.