ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

موارد مصرف و کاربرد فوم بتن در ساختمان

موارد مصرف و کاربرد فوم بتن در ساختمان : فوم بتن پوششی است جدید جهت مصارف مختلف در ساختمان که به علت خواص فیزیکی منحصر به فرد خود بتنی سبک و عایق با مقاومت لازم و کیفیت مطلوب نسبت به نوع استفاده از آن ارائه می‌دهد. این پوشش از ترکیب سیمان، ماسه بادی، آب و فوم تشکیل می‌شود. ماده کف‌زا در ضمن اختلاط با آب در دستگاه مخصوص با سرعت زیادی حباب‌های هوا را تولید و تثبیت نموده و کف حاصل که کاملا پایدار می‌باشد. در ضمن اختلاط با ملات سیمان و ماسه بادی در دستگاه مخلوط‌ کن ویژه، خمیری روان تشکیل می‌دهد. که به صورت درجا با در قالب‌های فلزی یا پلاستیکی قابل استفاده می‌ باشد. این خمیر پس از خشک شدن با توجه به درصد سیمان و ماسه بادی دارای وزن فضایی از ۳۰۰ الی ۱۶۰۰ کیلوگرم در متر مربع خواهد بود.  

موارد مصرف و کاربرد فوم بتن در ساختمان

برای ساخت فوم بتن ابتدا ماسه بادی یا ماسه نرم به همراه سیمان و در آخر هم با آب در دستگاه میکسر مخلوط می کنیم، سپس فوم کفزا را در محفظه ی فوم ساز دستگاه با آب رقیق می کنیم و با استفاده از پمپ هوا از لوله ی مخصوص خروجی های ریز همراه با فشار زیاد برای تولید کف عبور داده می شود. در مرحله ی بعد کف به وجود آمده در میکسر با دوغاب سیمان و آب مخلوط شده و حباب های ریز در کل ملات پخش می شوند. بعد از اختلاط کامل بتن با استفاده از پمپ، به طبقات پمپاژ می کنیم و به ضخامت حدودا ۱۰ سانتی متر روی سطح پخش و تسطیح می کنیم. بعد از اتمام اجرای کامل آن، برای جلوگیری از ترک های سطحی، حداقل باید تا ۳ روز سطح بتن مرطوب شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم بتن شیب بندی فوم بتن شیب بندی, عایق زیر فوم بتن

اجرای فوم بتن شامل مراحل مختلفی است، از آماده سازی تا اجرا. در اینجا یک مرور کلی از روند انجام شده است:

آماده سازی مواد:
آ. مواد لازم را جمع آوری کنید: این شامل سیمان، سنگدانه ها (در صورت نیاز)، آب، فوم مولد، عامل کف کننده و هر گونه افزودنی دلخواه است.
ب راه اندازی فوم مولد: فوم مولد را به منبع هوای فشرده و منبع آب وصل کنید. تنظیمات فوم مولد را برای ایجاد چگالی و پایداری فوم مورد نظر تنظیم کنید.
ج. مخلوط سیمانی را آماده کنید: در مخلوط کن سیمان، سنگدانه ها (در صورت استفاده) و آب را با هم مخلوط کنید. کاملاً مخلوط کنید تا یک مخلوط پایه همگن ایجاد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.