ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش واکس پایه آب محلول محافظ ایزوگام

فروش واکس پایه آب محلول محافظ ایزوگام : یکی از انواع تعمیرات ایزوگام که در پی آن عمر ایزوگام افزایش پیدا می کند واکس ایزوگام است . این ماده در مواقعی که ایزوگام دچار خرابی هایی مثل خرابی در درز ها و یا پارگی های جزئی شده باشد انجام می شود که با ایجاد یک لایه بر روی سطح ایزوگام علاوه بر درزگیری خرابی ها با ایجاد لایه محافظ واکس عایق رطوبتی بر روی سطح ، مقاومت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد و می تواند از بروز خرابی ها و مشکلات جدید تا حدودی جلوگیری کند و سطح ایزوگام مستحکم و با کیفیت تری را به شما ارائه دهد. همچنین درزهای مانده در هنگام نصب ایزوگام را پوشش می دهد . ایزوگام ها برخلاف کاربردشان سطح حساسی دارند و هرگونه سهل انگاری در هنگام نصب سنگ روی آنها باعث پارگی و سوراخ شدن آنها می شود و در نهایت ممکن است آب به سطح زیری آنها نفوذ کند.  

فروش واکس پایه آب محلول محافظ ایزوگام

پس یکی از مواردی که در هنگام نصب سنگ روی ایزوگام باید رعایت شود این است که به درزهای آن آسیبی وارد نکنید. اگر قرار است خودتان کار نصب کاشی را انجام دهید، بهتر است در انتخاب چسب دقت کنید … اولاً چسب شما باید چسب مخصوص باشد که بهترین نوع چسب برای این کار چسب اپوکسی است. مراقب باشید که بیش از اندازه روی ایزوگام فشار وارد نکنید زیرا این فشار اضافی می تواند باعث از بین رفتن سطح رویی ایزوگام و آسیب رسیدن به آن شود. یکی از خواص قیر این است که در هوای گرم چسبندگی و حالت پذیری بیشتری دارد و در هوای سرد شکنندگی آن بیشتر می شود، پس اگر شما در یک روز سرد زمستانی با یک عایق شکننده رو به رو شدید الزاماً به معنای کیفیت پایین عایق رطوبتی نیست و بالعکس اگر در یک روز بسیار گرم تابستانی در حال آزمایش شکنندگی عایق رطوبتی هستید باید به شما بگوییم که بی کیفیت ترین عایق های رطوبتی در هوای گرم شکننده نیستند و عدم شکنندگی آن، نشان از کیفیت محصول نیست. بهترین شرایط برای شاخص کیفیت شکنندگی عایق، شرایط آزمایشگاهی است لکن اطلاعات شناسنامه محصولات شرکت ایزوگام ملی بر اساس دمای محیط (25 درجه سانتی گراد) مشخص شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق محافظ ایزوگام عایق محافظ ایزوگام, اجرای پوشش لایه محافظ روی ایزوگام

استفاده از چسب ایزوگام باعث می شود تا شما در زمان کمتری و همچنین صرف هزینه کمتر با کیفیت بالاتری به هدف خود برسید. استفاده از چسب ایزوگام نیازی به حرارت دادن و گرم شدن ندارد می توانید به راحتی آن روی هر سطحی پاشیده و به روش دستی و یا هر وسیله دیگر آن را بچسبانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.