ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق رطوبتی نانو سطوح بتن جهت آب بندی

عایق رطوبتی نانو سطوح بتن جهت آب بندی : عایق رطوبتی نانو مکمل با ساختار فیزیکی مایع، مناسب جهت آب بندی و مقاوم سازی بتن می باشد. در بتن ریزی انواع فنداسیون ، کف ساختمان ها،چاله آسانسورها ،سدها و مخازن بزرگ بتنی ، استخرها ، مخازن ذخیره آب و انواع بتن با شرایط خاص در معرض انواع خورنده های شیمیایی کاربرد دارد. همچنین به منظور افزایش مقاومت فشاری، خمشی،کششی و ... کاهش خوردگی آرماتورها و افزایش دوام و عمر بتن نسبت به عیار یکسان به کار می رود. عایق رطوبتی نانو مکمل بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد ۷ نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی مقاومت بالایی ایجاد می کند. 

 

عایق رطوبتی نانو سطوح بتن جهت آب بندی

نفوذ کننده های واکنشی با لایه های زیرین واکنش شیمیایی انجام می دهند و برای سطح اعمال شده آب گریزی در سطح مولکولی ایجاد و ۳ تا ۵ میلیمتر در داخل لایه های زیرین نفوذ می کنند. بنابراین محافظتی که این نوع محصولات ضد آب سازی ایجاد می کنند بسیار طولانی مدت می باشد. علاوه بر این هوازدگی (اشعه فرابنفش) و فرساینده های طبیعی تقریباً هیچ تأثیری بر روی آن ها ندارند و در نتیجه تاثیر بر ویژگی ضد آبی بسیار محدود است و هیچ گونه مانعی جهت تنفس ساختار بتن ایجاد نمی کند. با قرار گیری نانو ذرات این نوع از عایق‌های رطویتی نانو در ‏مخلوط بتن، ذرات متبلور شده و از سه جهت رشد و سبب انسداد منافذ و خلل و خرج‌های موجود در سطح یا عمق بتن ‏می‌شوند. بنابراین، در سطح بتن، دیگر منفذی برای نفوذ آب یا دیگر مواد مخرب، باقی نمانده و به نوعی بتن، آبگریز، گرد و ‏غبار گریز و در برابر نفوذ هرگونه آلودگی، مقاوم می‌‍گردد. این نوع از بتن، به مراتب از عمر مفید بالاتر از بتن‌ معمولی، ‏بهره‌مند است. از محصول عایق نانو اختلاط با بتن می‌توان در ساخت قطعات پیش‌ساخته بتنی که در ‏نمای ساختمان، جداول و… استفاده می‌شوند و یا در مواردی از بتن که در معرض شرایط محیطی مخرب مخصوصا در ‏معرض کلریدها و سولفات‌ها، قرار دارد، استفاده نمود‎. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی رطوبتی بتن عایق بندی رطوبتی بتن، اجرای عایق های نانو بتن

زمانی که این مواد در بافت بتن قرار می‌گیرد، با ایجاد یک لایه محافظتی، مانع نفوذ کوچک‌ترین نم، رطوبت و حتی قطره‌ای از آب می‌شود. عملکردی که با چشم، قابل مشاهده است، قابلیت آبگریزی بتن است باعث محافظت از سطوح بتنی مورد نظر می‌شود. این خاصیت سبب می‌شود که با شرایط جوی نامناسب و فرسایش سطحی مصالح این ویژگی همچنان در بافت آن باقی بماند و ماندگاری این پوشش را به بالای ۱۰ سال برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.