ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق چوب ارم کرج جهت عایق بندی

بهترین عایق چوب ارم کرج جهت عایق بندی : چوب ماده ای است که نسبت به تغییرات رطوبتی بسیار حساس است. بنابراین در مواردی که به ضرورت طراحی، چوب در معرض تغییرات شدید رطوبتی قرار می‌گیرد؛ حتما باید عایق‌ بندی گردد. در واقع برخلاف تصور رایج، چوب نسبت به رطوبت حساس نیست و به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توان از آن در محیط های کاملا مرطوب استفاده کرد. در سفر به مناطق شمالی ایرانف همه دیده ایم که سقف و حتی دیوارهای بسیاری از خانه های روستایی از چوب ساخته می شود و سالیان سال بدون تغییر در زیر باران های پی در پی دوام آورده اند. دلیل این امر این است که در مناطق شمالی، هوا همواره مرطوب است و تغییر چندانی در میزان رطوبت هوا رخ نمیدهد. درست شبیه همین قضیه ولی در مسیر عکس را در مناطق کویری ایران داریم.  

بهترین عایق چوب ارم کرج جهت عایق بندی

آنجا هم از چوب برای ساخت کپر و خانه های روستایی استفاده می شود و باز مشکلی پیش نمی آید. چرا که در آن مناطق هوا غالبا خشک است و کمتر، تغییری در میزان رطوبت هوا حادث می گردد. مشکل زمانی رخ می دهد که از چوب در منطقه ای استفاده شود که تغییرات در میزان رطوبت هوا زیاد است. در این حالت چوب تغییر شکل داده و یا پیچ می خورد یا می شکند یا در اصطلاح رایج شکم می دهد. همین اتفاق می تواند در محل بکارگیری چوب هم اتفاق بیفتد. فرض کنید یک استخر با دیواره چوبی داریم. تا زمانی که استخر از آب پر باشد حتی در طی سالیان هم کمتر پیش می آید که خرابی در دیواره بوجود اید اما اگر همین استخر را مدتی پُر و مدتی خالی رها کنیم؛ آنگاه خسارت جبران ناپذیری به استخر وارد خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک چوب ماستیک چوب, درزگیری چوب با ماستیک

استفاده از نانو چوب امروزه مزایای زیادی را برای افرادی که کارشان با انواع چوب هست، به همراه داشته، یکی از مهم‌ترین مزایای نانو چوب، این است که این مواد به هیچ عنوان ظاهر چوب را تغییر نمی‌‌دهد. برخی از مزایای استفاد از نانو چوب در یک نگاه:

  • مقاوم در برابر سایش و ۱۰۰% آب گریز
  • جلوگیری از تغییر رنگ و تمیز کردن آسان
  • بدون بو و رنگ
  • مقاوم در برابر اشعه UV و ماندگاری بالا
  • جلوگیری از رشد قارچ و کپک
  • آب گریز شدن چوب
  • مقاوم در برابر اشعه های آفتاب
  • مقاوم در برابر شستشو
  • کاملا نفوذی و ضد لک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.