ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایای اجرای انواع عایق‌ های جدید نانو در سطوح

مزایای اجرای انواع عایق‌ های جدید نانو در سطوح : عایق حرارتی نانو توسط قلم مو یا ماشین آلات مکانیکی کالار  مناسب به سازه‌های فلزی، بتنی و حتی سازه‌های چوبی اضافه می‌شود. در مواقع آتش‌سوزی مقاومت و تحمل سازه‌ها و اسکلت ساختمان بالا می‌رود. زمان کافی برای خروج افراد از ساختمان‌ها و همچنین رسیدن امداد و نجات و آتش نشانی ایجاد می‌کند. همچنین از فرو ریختن ساختمان یا از بین رفتن تعادل سازه جلوگیری می‌کند. تمام این خصوصیات باعث می‌شود که این نوع مواد از مواد عایق معمولی مانند الیاف معدنی، آجرهای نسوز و سایر محصولات غیر آلی کارآمدتر باشند.  

مزایای اجرای انواع عایق‌ های جدید نانو در سطوح

عایق رطوبتی نوعی پوشش است که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود. نفوذ رطوبت در ساختمان‌ها باعث زنگ زدن فلزات، رشد کپک و قارچ، یخ‌زدگی سازه و… می‌شود که با استفاده از عایق‌های رطوبتی می‌توانید از بروز این اتفاقات جلوگیری کنید. عایق سفید نانو پوششی آب‌بند ساخته شده از مواد پلیمری و الاستومری، آب پایه فرماله است. در سطوح‌هایی که نیاز به آب‌بندی دارند مانند سطوح بتنی، آجری، فلزی، آسفالت و ایزوگام از عایق سفید استفاده می‌شود. عایق سفید در سطح‌های افقی و عمودی، قابل اجرا است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, پوشش آب بندی نانو

مزایا و معایب عایق نانو :

هر کدام از انواع عایق‌هایی که امروزه در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند می‌توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند و عایق نانو نیز از این قاعده خارج نخواهد بود. این عایق‌ها به واسطه نوع مواد سازنده و ترکیباتی که دارند از مزیت‌های متعددی برخوردارند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • این عایق‌ها از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار بوده و به تمامی سطوح (فلز، چوب، سنگ، بتن و …) می‌چسبند.
  • نصب و اجرای این عایق‌ها بسیار راحت است و می‌توان در سطوح صاف و شیب‌دار از آن‌ها استفاده کرد.
  • از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند و سازگاری بالایی با شرایط جغرافیایی مختلف دارند.
  • این عایق پوسته پوسته نمی‌شود و در برابر ترک خوردگی مقاومت بالایی دارد.
  • امکان استفاده از این عایق‌ها در انواع محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی وجود دارد.
  • این عایق‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.
  • حتی در دمای بسیار پایین هم خواص الاستیسیته خود را حفظ می‌کنند و در برابر نور خورشید نیز مقاومت خوبی دارند.
  • از طول عمر بالایی برخوردارند و در صورت نصب و اجرای صحیح می‌توانند سال‌ها عمر کنند.
  • در برابر آتش‌سوزی مقاومت خوبی داشته و از تنوع رنگ بالایی برخوردارند.
  • دوستدار محیط زیست بوده و جایگزین مناسبی برای انواع عایق‌های سنتی هستند.

عایق‌های نانو در کنار تمامی مزیت‌های که دارند می‌توانند ایرادات و معایبی نیز داشته باشند که مهم‌ترین آن‌ها شامل مواردی همچون ایجاد تراکم بالا، محدودیت در دسترسی به آن‌ها در همه مناطق و … هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.