ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت نوارهای پرایمر دو جزیی لوله ها در کرج

قیمت نوارهای پرایمر دو جزیی لوله ها در کرج : عایق کاری برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل لوله و کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی نیز نقش مهمی دارد و همانند یک بازدارنده عمل می‌کند. از مهم‌ترین کاربردهای عایق کاری انواع لوله می‌ توان به جلوگیری از انبساط لوله، همچنین شکستگی‌ها و خرابی‌های بعد از آن اشاره کرد. زمانی که آب درون لوله منجمد شود، حجم آن بیشتر می‌شود و این موضوع موجب ایجاد آسیب جدی به سیستم لوله کشی می‌گردد. اما زمانی که در لوله کشی از عایق کاری مناسبی استفاده شود، احتمال ایجاد یخ زدگی درون لوله‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند و کمتر در معرض آسیب قرار می‌ گیرد.   

قیمت نوارهای پرایمر دو جزیی لوله ها در کرج

برای اجرای هر پروژه تاسیسات، نیاز به ابزار و متعلقات لوله کشی وجود دارد. این ابزار و متعلقات، می‌توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند. از جمله این کاربردها می‌توان به اتصال، عایق‌ بندی و آب‌بندی محل اتصال اشاره کرد. با توجه به این مطلب، از انواع ابزار و متعلقات لوله کشی می‌توان به پیچ و مهره گالوانیزه، انواع واشر و گسکت، متعلقاتی مانند خمیر و کنف، چسب و تفلون و الکترود اشاره کرد. یکی دیگر از این تجهیزات، انواع نوار و پرایمر هستند. این لوله ها در انواع مختلف چون نوارهای پرایمر دو جزیی که با نام نوار شرینکیبل شناخته می شود و یا نوارهای سرجوش گرم نوارهای راپینگ سرد در انواع برندهای داخلی و خارجی مختلف تولید میشوند. این نوارها در انواع مشکی و سفید موجود بوده که مشاوره ی فروش نمایندگی های معتبر فروش برای کاربرد بهتر این نوارها خریداران را راهنمایی خواهند کرد. این نوارها پس از نصب و اتصال کامل لوله های گاز و آب بر روی تمامی نقاط چون اتصالات، نقاط سرجوش و تمامی قسمت های خط لوله کشیده می شود. مقاومت دمایی این نوارها از منفی 20 درجه سانتی گراد تا 80 درجه سانتی گراد بوده و مقاومت فشاری و الکتریکی بسیار بالایی نیز دارا می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی لوله در کرج عایق بندی لوله در کرج, انواع عایق چسبی لوله

نوار پرایمر چیست ؟ عایقی است که دور لوله پیچیده می شود تا به عنوان عایق گرما و سرما جلو اتلاف انرژی را بگیرد. همچنین روی رنگ پرایمر کشیده می شود تا از آن محافظت کند. استفاده رنگ پرایمر و نوار پرایمر بر روی لوله آن را به طور کامل عایق می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.