ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق رطوبتی در دیوارها و سقف بتنی در کرج

عایق رطوبتی در دیوارها و سقف بتنی در کرج : همانطور که از نام این ماده پیدا است، بر خلاف بسیاری از عایق‌ها، این مدل عایق رطوبتی مایع است و در دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه می‌شود. معمولا از عایق رطوبتی مایع در استخرها استفاده می‌شود اما با این حال می‌توان در بخش‌های مختلف ساختمان نیز که به عایق کاری نیاز دارد، استفاده شود. عایق رطوبتی مایع، نوعی عایق چند لایه مایع است که پس از اجرا بر روی سطح مورد نظر خشک شده و تبدیل به یک لایه نازک اما بسیار مقاوم می‌شود و می‌توان از این مدل عایق رطوبتی در دیوارها و بر روی سقف استفاده کرد. همان گونه که می دانید ورود رطوبت و سرازیر شدن باران به داخل ساختمان سبب خسارات جبران ناپذیر می گردد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد از میزان طول عمر ساختمان ها کاسته می شود ، بنابراین به کارگیری از عایق رطوبتی ( عایق رطوبتی مایع ) در حال حاضر یکی از موارد بسیار مهم و گاها الزامی برای ساختمان‌ها می باشد.  

عایق رطوبتی در دیوارها و سقف بتنی در کرج

این عایق رطوبتی استخر که در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود به صورت مایع روی سطوح سیمانی و بتنی اجرا شده و پس از خشک شدن تبدیل به فیلم بسیار مقاوم با تحمل ویژه حرارتی و برودتی بالا و تحمل فشارات هیدرولیکی بسیار بالا می باشد.این فیلم لاستیکی با قابلیت ارتجاع بسیار بالا خاصیت الاستیکی بسیار بالا می تواند با قدرت بیش از ۸ مگا پاسکال به سطوح زیرآیند چسبیده و سیستم هیدرولیکی را از بابت آب بندی رطوبتی محافظت می نماید. آب بندی استخر با عایق رطوبتی استخر لاستیک مایع بسیار مقرون به صرفه بوده و توسط افراد آماتور و غیر حرفه ای قابل اجرا می باشد. برای جلوگیری از ورود و خروج جرم یا نوعی از انرژی از محیط بیرون به داخل و برعکس در یک سازه از عایق کاری (insulation) استفاده می‌کنند. حرارت همیشه از محیط گرم به محیط سرد منتقل می‌شود. برای همین عایق‌کاری سطوح و درزها باعث می‌شود که در فصل سرد سال گرما از داخل آن به خارج منتقل نشود. همچنین در فصل گرم سال همین عایق باعث جلوگیری از ورود یا خروج گرما از بیرون خانه به داخل خانه می‌شود. به همین دلیل عایق‌کاری برای انرژی همیشه باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می‌شود. در کنار عایق‌ های حرارتی، عایق‌ های رطوبتی و صوتی هم داریم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, انواع عایق ضد خوردگی

عایق ماده‌ای است که در مرز دو محیط متفاوت قرار می‌گیرد و از انتقال انرژی و ماده جلوگیری می‌کنند. برای همین برای جلوگیری از ورود و یا خروج گرما و رطوبت و یا مواد خورنده از عایق‌کاری بهره می‌گیرند. مثلا در لوله‌های انتقال آب گرم از عایق‌کاری استفاده می‌کنند تا در فصل سرد سال آب بر اثر انتقال از لوله گرمای خود را از دست ندهد. ممکن است در انواع لوله از انواع عایق رطوبتی و حرارتی استفاده کنند. احتمالا در شهرهای سرد و یا شهرهای مرطوب ایران عایق‌کاری‌های بیشتری نسبت به سایر شهرها مشاهده کنید. زیرا علاوه بر این که عایق جلوی انتقال گرما به سرما را می‌گیرد، می‌تواند از ترک‌خوردگی لوله‌ ها را در فصل سرد سال بگیرد. افزون بر این، عایق می‌تواند جلوی زنگ‌زدگی یک سازه آهنی و لوله را در شهرهای مرطوب کشور بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.