ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع پوشش و مواد جدید عایق بندی ساختمان

انواع پوشش و مواد جدید عایق بندی ساختمان  : در ایران با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین وجود منابع عظیم نفتی، از دیرباز متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی بوده است. ولی امروزه با پیشرفت علوم ، عایق های نوینی تولید و ساخته شده اند که بعضا به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلی متری بر روی سطوح اجرا می شوند. از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توان به قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) ، عایق های پیش ساخته، پشم شیشه ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر، انواع ضد زنگ ها، انواع ماستیک ها و درزبندها و … اشاره کرد که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهند گرفت.  

انواع پوشش و مواد جدید عایق بندی ساختمان 

استفاده از انرژی‌ های فسیلی در سال‌ های اخیر بسیار گسترش پیدا کرده. همین موضوع باعث می‌شود که نگرانی‌های زیادی در مورد کاهش و کمبود این منابع در سال‌های آینده به وجود بیاید. عایق‌بندی ساختمان‌ها امروزه اهمیت بسیار زیادی دارد و ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و … بر اساس استانداردهای جهانی و در جهت مصرف کمتر انواع انرژی‌ها ساخته می‌شوند. امروزه انواع عایق ساختمانی از نظر رطوبت، حرارت و صوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. عایق‌ بندی ساختمان‌ ها، نقش ویژه‌ای در قیمت ‌گذاری آن‌ها دارند. چرا که می‌توانند در کاهش مصرف انرژی‌ها و افزایش رفاه و آسایش افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از عایق‌های ساختمانی در دسترس هستند. هر کدام از این عایق‌ها، دارای ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، مزایا و معایب خاص خود هستند و می‌توانند در محیط‌های مختلفی به کار برده شوند. عایق به مواد، فرایند یا ابزاری اطلاق می شود که می‌تواند یک سطح خاص را ایزوله کند. این ایزوله کردن می‌تواند در برابر هر عاملی از جمله نم، صدا، حرارت، مواد شیمیایی و … باشد. همانطور که گفته شد امروزه انواع عایق ساختمان سازی با هدف خاصی تولید و استفاده می‌شود. هر کدام، کاربردهای متعددی در صرفه‌جویی در هزینه‌ ها دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق جدید پشت بام عایق جدید پشت بام, عایق های رطوبتی بام

یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های گرم نگه داشتن خانه در زمستان و سرد نگه داشتن خانه در تابستان، عایق کاری است. اگر خانۀ شما عایق کاری شده باشد، در فصل زمستان 5 درجه گرم‌تر و در فصل تابستان 10 درجه خنک‌تر خواهد بود. مهم‌ترین نکته‌‌ای که ضروری است در زمان انتخاب عایق برای خانه در نظر داشته باشید، میزان مقاومت حرارتی آنهاست. در واقع هر چه مقاومت حرارتی عایق بالاتر باشد، حرارت کمتری از عایق عبور خواهد کرد. در نتیجه میزان صرفه جویی در مصرف انرژی‌های فسیلی نیز بیشتر خواهد شد. توجه داشته باشید که مقاوم‌تر بودن عایق از نظر حرارتی، به معنای ضخیم‌تر بودن قطر آن نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.