ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق صوتی سقف آپارتمان چیست و نحوه نصب آن

عایق صوتی سقف آپارتمان چیست و نحوه نصب آن : نحوه نصب عایق صوتی سقف، می تواند به صورت توکار و روکار انجام شود. اجرای عایق صوتی توکار باید موقع ساختمان سازی انجام شود. اگر ساختمانی در حال ساخت باشد، اجرای عایق سقفی بعد از بتن ریزی و در بین طبقات اجرا می شود. اما اگر در هنگام ساختمان سازی صورت نگرفت. این امکان وجود دارد که پس از ساخت ساختمان از عایق صوتی مناسب به صورت روکار نیز استفاده شود.  

عایق صوتی سقف آپارتمان چیست و نحوه نصب آن

برای افرادی که در آپارتمان زندگی می‌کنند باید بدانند که انتقال صدا، به کف طبقه بالایی بستگی دارد. در بیشتر موارد، اجرای سقف ساختمان با جزئیات سازه‌ای (تیرچه بلوک، عرشه فولادی یا سقف‌های دیگر) و نازک کاری (سنگ فرش کردن) همراه است. در قسمت‌هایی از سقف واحد مانند دستشویی و محل کانال‌ها که تأسیسات مکانیکی و الکتریکی عبور می‌کنند، سقف کاذب وجود دارد. در اغلب موارد، عایق صوتی برای سقف در نظر گرفته نمی‌شود! با این حال، هنوز هم می‌توان سقف را عایق‌بندی صوتی کرد. ساخت سقف کاذب یا معلق در پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب‌ها معمولاً بهترین راه عایق صوتی سقف آپارتمان است. با این کار می‌توان علاوه بر زیباتر کردن سقف، لایه جدیدی از عایق را در سقف کاذب اجرا کرد. به طور کلی، دو حالت بیشتر وجود ندارد! یا شما در حال ساخت بنا هستید که می‌خواهید سقف آن را عایق صوتی کنید یا مالکی هستید که در آپارتمان زندگی می‌کنید و می‌خواهید منزل خود را برای جلوگیری از صدای اضافی عایق‌بندی کنید. در هر دو صورت باید از انواع متریال عایق صوتی و سپس اجرای سقف کاذب بهره ببرید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پشم سنگ تخته ای پشم سنگ تخته ای, انواع عایق حرارتی و صوتی

با توجه به ضخامت سقف عایق صدا که ۱۳ سانتیمتر است، توصیه می‌شود آن را بر روی سقف اصلی اجرا کنید. این اقدام می‌تواند بهبود قابل توجهی در عایق صوتی فضا ایجاد کند و کمک کند تا انتقال صداها از بالا به پایین کاهش یابد و آرامش بیشتری در محیط فراهم شود. اما در صورتی که سقف شامل نور مخفی یا نور هالوژن است و می‌خواهید سقف را به صورت کامل عایق صوتی کنید، بهتر است قبل از اجرای عایق صوتی، نورها را تخریب کرده و سپس سقف را عایق صوتی کنید. این اقدام ممکن است نیازمند کمی تغییرات ساختاری باشد، اما اجرای عایق صوتی در سطح کامل سقف به دست آوردن عملکرد بهتری در جذب صداها و کاهش انتشار آن‌ها را به همراه خواهد داشت. با توجه به این نکات، نوین عایق ساز می‌تواند با تخصص و تجربه خود در زمینه عایق صوتی، به شما راهنمایی کند و بهترین راه حل‌ها را برای اجرای عایق صوتی روی سقف ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.