ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق های برودتی محافظ سرما در منازل

بهترین عایق های برودتی محافظ سرما در منازل : عایق های برودتی نیز از اتلاف انرژی و از هدر رفتن انرژی سرمایشی جلوگیری می کند. از رایج ترین نوع عایق حرارتی و برودتی می توان به عایق فومی اشاره کرد. جنس عایق و ویژگی‌هایی که دارد نوع عملکرد آنها را باهم متفاوت می کند و بسته به نوع جنس و ویژگی هایی که عایق دارد نوع عملکرد آنها نیز‌ متفاوت است. مهمترین ویژگی و خصیصه عایق‌های برودتی این است که بتوانند حداکثر حفاطت را از انرژی انجام دهند و مانع از هدر رفتن آن شوند. درحقیقت هر اندازه که ضریب انتقال عایق برودتی مورد نظر بالاتر باشد، می‌تواند سرمای بیشتری را در محیط عایق شده حفظ کند و درنتیجه می‌گوییم عایق بهتری است.  

بهترین عایق های برودتی محافظ سرما در منازل

انواع عایق‌ های برودتی باتوجه به ضریب انتقال انرژی، طول عمر، کیفیت و … در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند و باتجه به ویژگی‌هایی که دارند قیمت‌های مختلفی نیز خواهند داشت.  عایق حرارتی و عایق برودتی هر دو عایق های فومی، الاستومتری و یا معدنی هستند که از هدر رفت گرما یا سرما که صورت های مهم از انرژی هستند جلوگیری می کنند. تنها تفاوت بین عایق حرارتی و عایق برودتی این است که عایق حرارتی در وسایل گرمایشی کاربرد دارد و با عدم اجازه خروج انرژی گرمایی از فضا به حفظ انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن کمک می کند. اما عایق برودتی در وسایل سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد و از هدر رفت سرما  تولید شده توسط  دستگاه  سرمایشی جلوگیری می کند و به عملکرد بهتر سیستم سرمایشی و تولید سرمای مطلوب تر با هزینه کمتر کمک می کند. متریال و مواد و الیاف های مورد استفاده برای جلوگیری از هدر رفت انرژی دارای تنوع زیادی بوده و از نظر درجه عایق بودن با هم تفاوت دارند. این الیاف و مواد را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی نمود. به عنوان مثال، در حالت کلی دو گروه عایق معدنی و پلیمری در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد. هر یک از این دو گروه دارای زیر مجموعه های متعددی بوده و کاربردهای متفاوتی دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق برودتی پلی یورتان عایق برودتی پلی یورتان, فوم عایق بندی حرارتی برودتی

عایق الاستومری در برابر نفوذ آب و بخار آب مقاوم است و این مواد را به خود جذب نمی کند. ضریب انتقال حرارتی عایق الاستومری پایین می باشد. به همین دلیل در مکان های مختلفی از جمله تاسیسات ساختمانی، کانال ها، بویلرها، لوله های سرد و گرم، سقف سوله ها، چیلر، لوله های انتقال گاز و نفت، مخازن، سیستم های تهویه مطبوع و صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.