ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایا رنگ های عایق بندی نمای ساختمان

مزایا رنگ های عایق بندی نمای ساختمان : امروزه استفاده از نماهای چوبی، به ویژه در خانه های پیش ساخته چوبی، بسیار متداول است. اما استفاده از نمای چوبی برای ساختمان خود، نگهداری زیاد از آن را می طلبد. همانطور که می دانید چوب در مقابل نور خورشید و رطوبت بسیار حساس و آسیب زا است. بنابراین بایستی از عایق چوب ضد آب ، ضد رطوبت و ضد اشعه یووی خورشید برای حفاظت از نماهای چوبی استفاده کنیم. ضد آب کننده های چوب دکترنانو، همگی ضد رطوبت و در مقابل اشعه یو وی خورشید مقاوم هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. نماهای چوبی عموما در شمال کشور که باران خیز هست بنا می شود. استفاده از نانو پوشش ها، باعث جلوگیری از ایجاد کثیفی نما پس از بارش باران می شوند. همینطور به نما جلا داده و از تغییرات رنگ مصالح به کار رفته در نما جلوگیری می کنند.  

مزایا رنگ های عایق بندی نمای ساختمان

مزایای رنگ عایق بندی نانو در ایران باعث شده است که طرفدار های زیادی این محصولات پیدا کنند و این نوع رنگ از اهمیت بالایی برخورد دار است. دلیل آن هم این است که با پدید آمدن رنگ عایق بندی نانو، جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی، مثل عایق کردن با پشم شیشه، پشم سنگ و انواع ابزار هایی که برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی استفاده می‌شد. اکنون با استفاده از رنگ عایق بندی نما دیگر نگران روش های سخت، با هزینه بالا و همچنین مشکلات وپیامد‌هایی که در آینده به وجود می‌آورد نیستیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نمای خارجی ساختمان عایق نمای خارجی ساختمان, انواع عایق نانو نما

برخی از مزایای رنگ صنعتی نانو در یک نگاه :

  1. چسبندگی بالا به سطوح
  2. دوام بالای رنگ
  3. مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خورنده
  4. اجرای آسان رنگ صنعتی
  5. مقاوم در برابر اشعه UV
  6.  امکان رنگ آمیزی سطوح با ضخامت های بالا
  7. عایق مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی و زیبایی نما.

طراحی این محصول به گونه ای است که در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارد و می‌توان گفت؛ که یکی از محصولات آب گریز است. این رنگ‌ها خاصیت کشسانی دارد و باعث می‌شود تا در موقعیت های خاص تغییر شکل داده و باز به حالت اولیه خود برگردد. رنگ‌های معمولی در برابر عوامل محرک مانند شرایط جوی ناپایدار، ترک می‌خورند؛ اما این رنگ ها به خاطر الاستیسیته و حالت کشسانی که دارند، دچار ترک خوردگی نمی شوند و در برابر بسیاری از عوامل جوی مقاومت بالایی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.