ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت انواع چسب ماستیک جهت آب بندی ضد اسید

قیمت انواع چسب ماستیک جهت آب بندی ضد اسید : ماستیک محصولی است که از آن برای آب بندی استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم و مثبت ماستیک‌ها این است که پس از کیورینگ نیز حالت انعطاف پذیر خود را حفظ می‌کند. هم چنین ماستیک بر روی سطوحی از جنس دیگر نیز قابل استفاده است. بر روی سطوحی از چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز می‌توان از ماستیک استفاده کرد. برخی پیمان‌ کاران از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌کنند. به طور مثال از آن برای اتصال پنجره‌ها به سازه‌ی اصلی ساختمان استفاده می‌شود.ذ ماستیک سیلکونی در واقع نوعی چسب سیلیکونی می باشد که از آن برای درزگیری و آب بندی استفاده می شود. این چسب در برابر فشار و گرما و همچنین در برابر قارچ و کپک مقاوم است. از ویزگی های قابل ذکر این محصول این است که، این چسب به متریال های مانند سرامیک، مس، pvc و .... به خوبی می چسبد. استفاده از این چسب ها بسیار راحت می باشد و پس از خشک شدن ترک نمی خورند. این چسب ها در رنگ های سیاه، سفید، قرمز و بی رنگ در بازار عرضه شده اند.  

قیمت انواع چسب ماستیک جهت آب بندی ضد اسید

نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق های چسب درزبندی عایق های چسب درزبندی، چسب ماستیک سفید

ماستیک ها با توجه به نوعشان کاربرد متفاوتی دارند. در ادامه به برخی از انواع کاربردهای این محصول اشاره شده است.

  • اجرای برخی گونه های این محصول به صورت سرد و گرم می باشد.
  •  بعضی از این ماستیک ها مخصوص آب بندی مخزن‌ها و کانال های آب و فضلاب می باشند.
  • برخی برای کف سازی استفاده می شوند.
  • گونه ای دیگر برای اینکه کانال های مخصوص آبیاری را آب بندی کنند، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • همچنین نوعی دیگر از مدل های این محصول برای مقاوم کردن ترک های آسفالت در مقابل متریال نفتی و انواع مشابه آن استفاده می شوند.
  •  از این محصول در راستای درزگیری و آب بندی پنجره ها و سایر استفاده های بدین شکل نیز استفاده می شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.