ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین روش های عایق کاری مخازن و لوله‌ ها

بهترین روش های عایق کاری مخازن و لوله‌ ها : به منظور عایق کاری مخازن و لوله‌ها از نوعی عایق به نام عایق پتویی استفاده می‌شود. برای این عایق از پشم سنگ، پشم چوب، پشم شیشه، پشم حیوانات استفاده می‌شود. عایق پلاستیکی یکی از رایج ترین انواع عایق است که از ماندگاری و کارایی بالایی برخوردار است از این عایق بیشتر برای لوله‌های مربوط به آب داغ یا کابل‌های گرمایشی استفاده می‌شود. عایق حفاظت از اشخاص بمنظور پیشگیری از سوختگی کارکنان و افراد مختلف استفاده می‌ شود. تمامی لوله‌کشی‌هایی که دمای سطح آن‌ها بیشتر از ۶۵ درجه سانتی‌گراد باشد از این نوع عایق بهره می‌برند. البته تاسیساتی که دسترسی به آن‌ها توسط کارکنان امکان‌پذیر نیست نیازی به عایق‌کاری ندارند. گاهی اوقات از توری‌های فلزی همانند تصویر زیر برای حفاظت از کارکنان بهره می‌گرند. پشم‌های معدنی نیز روش دیگری برای عایق‌کاری است. به عنوان یک قانون کلی اگر سطحی در فاصله ۶۰۰ میلی‌متری از روبرو (افقی) و ۲۱۰۰ میلی‌ متری عمودی قرار داشته و شخص به آن دسترسی داشته باشد،‌ آن ناحیه یا گذرگاه باید عایق‌کاری شود.  

بهترین روش های عایق کاری مخازن و لوله‌ ها

عایق گرما: عایق گرما روی سطوح داغ سیستم لوله‌کشی استفاده می‌شود تا از هدررفت گرمای جریان سیال انرژی جلوگیری کند. بنابراین، هدف اصلی عایق لوله‌های گرم، حفظ حرارت است. پشم سنگ، پشم شیشه، سیلیکات کلسیم و غیره معمولاً به عنوان مواد عایق گرما استفاده می‌شود.

عایق سرما: عایق سرما عایق مورد استفاده در سطوح سرد سیستم لوله‌کشی برای جلوگیری از افزایش گرما از جانب خارج است. فوم پلی اورتان، فوم پرلیت منبسط شده، فوم پلی استایرن منبسط شده و غیره از مواد عایق سرد مورد استفاده برای عایق سرما هستند.

عایق حفاظت شخصی: عایق حفاظت شخصی برای جلوگیری از آسیب حرارتی اشخاص استفاده می‌شود. تمام سطوح لوله‌کشی در معرض بیش از 65 درجه سانتیگراد با عایق حفاظت شخصی پیاده‌سازی می‌شوند. مناطقی که توسط پرسنل ساخت و ساز یا عملیاتی قابل دسترس نیستند را می‌توان در معرض دید قرار داد. حفاظ فلزی مش باز پشم سنگ و غیره به عنوان مواد عایق محافظت شخصی استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بیتوسیل عایق بیتوسیل, پوشش لوله بیتوسیل

عایق‌ کاری حرارتی در ذخیره انرژی و حذف دمای سیالات فرآیندی اهمیت بسیاری دارد. علاوه بر این، افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز در کنار ایمنی کارکنان، همگی عواملی هستند که اهمیت عایق‌ کاری لوله را بیشتر می‌کنند. همانطور که در طول متن هم به آن اشاره شد، هدف اصلی عایق‌کاری، کنند کردن شار حرارتی است. این فرآیند از دو روش زیر انجام می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.