ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نصب ایزوگام روی شیروانی و سقف های شیبدار

نصب ایزوگام روی شیروانی و سقف های شیبدار : با پیشرفت تکنولوژی برای ایمن سازی سازه ها موادی را با هم ترکیب کردند و پدیده ای به نام ایزوگام را به وجود آوردند که برای پشت بام، لبه های پرتگاه و یا سقف خانه مورد استفاه قرار می گیرد. برای ساخت ایزوگام به الیاف شیشه، پلی استر، قیر و پلیمر نیاز داریم تا در مکانی که زندگی می کنیم محیط امنی را ایجاد کنیم. یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها اتفاق می افتد رطوبت است که برای از بین بردن جای خرابیها و یا برای جلوگیری از آنها از ایزوگام استفاده می کنند. امروزه ایزوگام به عنوان پر مصرف ترین محصول در اختیار مصرف کنندگان آن قرار گرفته است زیرا نسبت به آسفالت و قیر هم به صرفه تر بوده و نصب راحت تر ودر زمان کم تری نصب آن صورت می گیرد. یکی از مزیتهای خوب ایزوگام این است که در صورتی که بخشی از آن خراب شود می توان همان قسمت را درست کرد و نیازی نیست برای یک دست و دورنگ نشدن مانند آسفالت تمام محیط را ایزوگام کرد.  

نصب ایزوگام روی شیروانی و سقف های شیبدار

برای سازه‌ های بزرگ مانند شرکت‌های تجاری یا صنعتی، نصب سقف فلزی شیروانی امری عادی است. در حالی که سقف فلزی بادوام و ماندگار است، نصب ایزوگام روی شیروانی همیشه ضرورت دارد. اما هدف از پوشش سقف فلزی چیست؟ آیا سقف شیروانی به‌تنهایی بادوام است؟ نصب ایزوگام روی شیروانی و افزودن لایه‌ های محافظ روی سقف فلزی، احتمال نشتی را از بین می‌برد و از زنگ‌زدگی آن جلوگیری می‌کند. اجرای قیرگونی روی شیروانی روشی نوآورانه برای کارآمدتر کردن سقف فلزی در مصرف انرژی و کاهش هزینه قبض آب و برق است. همیشه وقتی صحبت از سقف‌ های شیروانی می‌شود ابتدا خانه‌های مناطق شمال کشور در ذهن شکل می‌گیرد. البته امروزه ساکنان مناطق با آب‌وهوای خشک نیز از سقف‌های شیروانی به دلیل زیبایی آن در بناهای ساختمانی خود استفاده می‌ کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق‌کاری رطوبتی سقف عایق‌کاری رطوبتی سقف, عایق شیروانی

این زیبایی بدون دردسر نیست، چرا که به علت شکل ظاهری و شیب‌دار بودن شیروانی‌ها حتما باید قبل از نصب ایزوگام یکسری نکات را موردتوجه قرارداد. با رعایت نکات و نصب درست ایزوگام در نهایت می‌توانید روی شیروانی خود عایق مناسبی داشته باشید. مهم ترین کاربرد ایزوگام روی شیروانی، عایق رطوبت است. ایزوگام بهترین عایق برای رطوبت ناشی از برف و باران است و می توان با استفاده از آن از نفوذ رطوبت حاصل از بارندگی به داخل ساختمان جلوگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.