ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش پوشش آبگریز ضد آب سازی سازه ها

فروش پوشش آبگریز ضد آب سازی سازه ها : پوشش های آب گریز بتنی هواداران خود را دارند. این فراورده ها در محدوده وسیعی از المان هایی که در مجاورت خیس شدن های متناوب، نورمستقیم خورشید، بارهای هیدرواستاتیکی هستند به کار می رود. ازاین لایه ها درراستای آب گریز نمودن مکان های مرطوب از قبیل حمام و سرویس های بهداشتی و منابع نگهداری مایعات استفاده می گردد. این فراورده ها به دلیل توان بالای پایداری در برابر عوامل محیطی مانند آب و هوا کارایی بسیار بالایی در نگهداری و محافظت از سطوح خارجی سازه ها دارند و به دلیل این قابلیت فوق العاده گزینه ای عالی برای واتر پروف نما هستند.  

فروش پوشش آبگریز ضد آب سازی سازه ها

ضد آب بودن سازه ها در برابر رطوبت مستلزم استفاده از مواد با کیفیت است هرچند ممکن است قیمت واترپروف نمای ساختمان را افزایش دهد. روش فعلی که برای پر کردن درزها و آب بندی مفاصل رواج دارد، تزریق عایق رطوبتی به داخل ترک ها و راه حل دیگر به کارگیری ماده واترپروف کننده روی تمام سطوح ساختمان است. منظور از تزریق، استفاده از یک ماده سیمانی مانند آنی گیر است که کمک می کند تا فاصله بین دو ماده سیمانی دیگر پر شود. این کار یک فرایند بسیار ساده است که در اتصالات افقی مانند درزهای روی عرشه های پل انجام می شود و طی آن شکاف ها را به صورت دستی با یک ماسک سیمانی چسبناک پر می کنند. در صورت به کارگیری ین روش توصیه می شود که سطح را قبل از درزگیری مرطوب کنید تا بتن بهتر پیوند بخورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی نما عایق بندی نما, آب بندی نما در کرج

کاربرد واترپروف نما :

  • به عنوان جلا دهنده نماهای خارجی ساختمان
  • ضدآب کردن انواع سطوح بتنی، سنگ و پلاسترهای معدنی
  • ضدآب کردن آجر ماسه آهکی، آجر سفال، انواع بتن سبک و رنگهای معدنی

برخی مزایای استفاده از واتر پروف نما :

  • آب گریز کردن سطح
  • جلوگیری از شوره زدن آجر و بتن
  • جلوگیری از کثیف شدن سریع سطح
  • مقاوم در مقابل اشعه UV، بدون زرد شدگی
  • بالا بردن مقاومت در برابر خش دی اکسید کربن سولفاتها و کلر.

از این محصولات آب گریز برای ضد آب نمودن شیشه، سطوح سنگی و سیمانی استفاده می شود. همچنین به کارگیری آنها علاوه بر عایق نمودن نمای ظاهری سازه ها، زیبایی ظاهری منحصر به فردی به نما می دهد. در صورتی که این فراورده ها در معرض ترکیبات شیمیایی قرار گیرند قابلیت های آن تحت تاثیر قرار می گیرند. پوشش های تولید شده از فوم پلی یورتان در صورت مواجه با ترکیبات شیمیایی استفاده شده در صنعت ساخت و ساز توان پایداری زیادی از خود نشان می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.