ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نمایندگی انواع نانو عایق رطوبتی رنگی در کرج

نمایندگی انواع نانو عایق رطوبتی رنگی در کرج : رنگ های نانو خود ترمیم شونده علاوه بر حفاظت سطوح در برابر خوردگی، به حفاظت کاتدی به مراتب کمتری نیز نیاز دارند. این رنگ ها حاوی کپسول های میکرو و مواد خاص دیگری هستند که در هنگام آسیب دیدگی رنگ، این محتوا آزاد می شوند. سیستم خود ترمیم شوندگی این رنگ ها برای ساختارهای فلزی تحت محافظت کاتدی و حساس در برابر میدان های الکتریکی و اسیدیته طراحی شده اند. عایق های رطوبتی نانو جدید جایگزین عایق های نسل قبل مانند ایزوگام و قیرگونی شده است. این عایق ها برای عایق کاری و رنگ آمیزی همزمان استخر ، آبنما ،شیروانی ، مخزن های نگهداری آب شرب ، حوض و آبنما بهترین انتخاب است.  

نمایندگی انواع نانو عایق رطوبتی رنگی در کرج

عایق نانو پلیمری پایه آب بوده و در ابتدا به صورت مایعی غلیظ است. پس از اجرا روی سطح تغییر شکل میدهد و به لاستیکی متراکم تبدیل می شود. مهمترین نکته در زمان اجرا ، توجه به خشک بودن صد درصدی سطح است . عدم توجه به این نکته تبله کردن عایق پس از اجرا را به همراه خواهد داشت. این عایق مانع از عبور رطوبت می شود و سطح را کاملا عایق کاری می کند. خاصیت کشسان این محصول در برابر ترک های مویی و سطحی کاملا مقاوم بوده و پاره نمی شود. تنوع رنگی بالا،ضد اشعه UV، ضد سایش،خاصیت کشسان بالا،مقاومت بالا دربرابر اسید از دیگر مزایای عایق های رنگی نانویی می باشد. یکی از مهمترین مزایای این رنگ ضد آب سرعت بالا و سادگی در اجرای آن بر روی سطوح است بصورتی که با کمی دقت حتی توسط خود شخص نیز قابل اجرا بوده و می تواند سطح مورد نظر خودرا عایق کاری رطوبتی و رنگ آمیزی نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, عایق رطوبتی نانو

نانو عایق رطوبتی یا رنگ عایق نانو، از رزین های آکریلیک و فیلرهای میکرونیزه و مواد افزودنی ویژه و پیگمنت های رنگی تنظیم و تولید شده است که باعث افزایش خواص الاستیسیته عایق رنگی نانو تا 3 برابر در برابر کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا اسپری روی سطوح گوناگون اجرا می گردد و علاوه بر رنگ آمیزی سطح ، باعث عایق شدن کامل سطح در برابر آب و رطوبت خواهد شد. نانو عایق رطوبتی رنگی را می توان در رنگ بندی های مختلف مطابق با سلیقه کارفرما تولید و عرضه نمود. همینطور به کمک فناوری نانو در این محصول ، اضافه بر برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، انجام عایق کاری با اعمال لایه نازک و در عین حال مقاوم، در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ در دسترس خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.