ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید نانو عایق رطوبتی استخر رنگی در کرج

خرید نانو عایق رطوبتی استخر رنگی در کرج : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌ بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌ های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. نانو عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا می‌باشد. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است.  

خرید نانو عایق رطوبتی استخر رنگی در کرج

محصولی بسیار عالی و آماده مصرف بر پایه رزین های آکریلیک آب می باشد که بعد از اجرا، سطحی کاملاً روشن و یک دست ایجاد می‌ کند. با توجه به ساخت لایه ظریف توسط رنگ استخر نانو حتماً باید زیرکار قبلاً صاف و صیقلی شده باشد و یا هنگام ساخت و ساز استخر و مرحله سیمان کاری از ماله آهنی یا استیل جهت صاف و صیقلی نمودن سطح استفاده می‌ شود. رنگ استخری فوق در برابر فشارات آب بسیار قوی بوده و سریع قابل‌ ترمیم می‌باشد. استفاده از هر نوع ابزارهای رنگ آمیزی استخر هنگام مصرف از رنگ استخر نانو مجاز می‌باشد ولی عالی ترین راهکار اجرا استفاده از قلم موی بزرگ رنگ آمیزی می‌باشد. رنگ استخری هیچ مشکلی با سیمان نداشته و بسیار مستحکم و با قدرت چسبندگی بالا به سطح های سیمانی و بتنی می چسبد. یکی از مهم ترین کاربرد رنگ استخری نانو طیف گسترده انواع رنگ‌ها جهت مصرف در انواع سازه‌ های هیدرولیکی می‌باشد. این قابلیت قابل توجه معماران و طراحان معماری بوده و آزادی عمل گسترده تری در انتخاب رنگ‌ های متنوع در اختیار خواهند داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری آب بندی رنگ استخری آب بندی, انواع عایق های رنگی

آب بندی استخر با مواد نانو در مقایسه با بسیاری از راه حل های واترپروف کردن سطوح آسان تر و بهتر و مقرون به صرفه است. این عایق رطوبتی برای محافظت از مواد مختلف در برابر شرایط سخت محیطی به خوبی عمل می کند و برای واترپروف کردن سطوح مختلف مناسب است. عایق رطوبتی نانو لایه یکپارچه ای را به وجود می آورد که در مقابل مایعات غیرقابل نفوذ بوده و سطح را در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم می کند. پودر نانو استخری اچ ای یکی از جدیدترین فناوری های مقاوم در برابر آب می باشد که امروز به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.