ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ﮐﺎرﺑرد عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع در ساختمان


ﮐﺎرﺑرد عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع در ساختمان : عایق رطوبتی( جایگزین ایزوگام ) الاستومری پایه حلال محصولی مدرن و جدید در صنعت نانو می باشد. که 7 برابر خودش کشش داره در برابر رطوبت هم بسیار مقاوم تر از تمامی عایق های رطوبتی موجود دربازار می باشد. یکی دیگر از ویژگی های عالی عایق رطوبتی و ایزوگام چسب دار نانو بی رنگ می توان به این موضوع اشاره داشت که تمامی سطوحی که احتیاج به آب بندی یا عایق کاری دارند مثل سطوح فلزی، بتنی، آجری، آسفالت، ایزوگام و غیره که به راحتی می توان آنها را عایق کرد. یکی از خاصیتهای منحصر به فرد عایق رطوبتی ، رنگ سفید آن بر روی سطح کار می باشد که باعث جلوگیری ۴۵ درصدی از هدر رفتن سطح انرژی در ساختمان ها می شود که البته باید گفت با اضافه کردن پیگمنت به ترکیب عایق نانو می توانید عایق رطوبتی رنگی ساخته تا سطح کار مورد نظر به رنگ دلخواه شما درآید.  

ﮐﺎرﺑرد عایق ضد رطوبت ایزوگام مایع در ساختمان

این محصول یعنی همان عایق رطوبتی نانو را بر روی تمامی سطوح افقی و عمودی می توان اجرا کرد که بدون شره کردن به سطح کار می چسبد و لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین دلایل استفاده از عایق نانو عمر بسیار زیاد آن پس از اجرا می باشد که همین امر می تواند درصد انتخاب آن را برای مصرف بالا ببرد. عایق رطوبتی نانو برای عایق کاری پشت بام، حمام و سرویس بهداشتی، استخر و غیره و همچنین جهت عایق نمودن پل های ماشین رو و پایه های آن نیز مناسب می باشد همچنین برای استفاده در کف فروشگاه ها، کارخانه ها و سایر مکان های پر رفت و آمد می باشد که شما می توانید از آنها در این امور استفاده کنید و از دوام و مقاومت آن مطمئن باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

تولید ایزوگام مایع تولید ایزوگام مایع, عایق بندی با ایزوگام

عایق های مایع رنگی پلیمری دارای کاربرد های گسترده ای هستند. از این عایق ها می توان برای ایزولاسیون پشت بام ساختمان ها، روف گاردن، بالکن ها، اطراف لوله‌ هایی که از جنس فلز هستند، اطراف لوله‌ های بتنی، لوله های انتقال آب، تونل ، پل ها و غیره استفاده کرد. همچنین می توان از این عایق ها که امکان استفاده از آن ها در رنگ های مختلف وجود دارد، برای نمای ساختمان‌ استفاده کرد. ایزوگام مایع که با نام ایزوگام سرد قیر پلیمری نیز شناخته می‌شود نوعی از عایق‌های ضد رطوبت است که برای عایق کاری سطوح مختلف استفاده می‌شود. امروزه افراد زیادی برای عایق کاری سطوح از ایزوگام مایع به جای ایزوگام جامد استفاده می‌کنند و این نوع ایزوگام از محبوبیت خاصی برخوردار است و مصرف کنندگان زیادی دارد. این نوع ایزوگام بر پایه‌ی قیر امولسیونی اصلاح شده با رزین‌های امولسیونی منعطف، فیلرهای معدنی و مصنوعی و الیاف پلی پروپیلن (سفارشی) تولید شده و موجب آب‌بندی کردن صددرصد سطوح می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.