ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای رنگ استخری ضد آب سازی نانو در کرج

اجرای رنگ استخری ضد آب سازی نانو در کرج : رنگ استخری پایه نانو یکی از پرطرفدارترین انواع عایق‌کاری استخر و مخازن نگهداری آب کشاورزی و پرورش ماهی، به سبب استفاده آسان آن برای مصرف‌کننده می‌باشد. رنگ استخری بسیار منعطف بوده و مانند لاستیک کش می‌آید. به هیچ عنوان شکسته یا پوسته نمی‌شود و می‌تواند در انواع سازه‌های هیدرولیکی متوسط مورد استفاده قرار گیرد. رنگ استخری جهت رنگ‌آمیزی و حفاظت سطح بتن و سیمان برای جلوگیری از نفوذ آب و جلوگیری از رشد خزه، جلبک و سایر میکروارگانیسم‌های زنده است. رنگ استخری بر پایه رزین‌های مقاوم در برابر آب فرموله شده و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری، سیمانی و فلزی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد.  

اجرای رنگ استخری ضد آب سازی نانو در کرج

رنگ استخری ضد آب سازی یک عایق رطوبتی پلیمری است است که به رنگ آبی می باشد و به عنوان رنگ بر روی استخر استخر کاربرد دارد این رنگ علاوه بر این که استخر را رنگ امیزی می کند به دلیل این که عایق رطوبتی صد درصد می باشد بر خلاف رنگ های استخری ، تبله و پوسه پوسته نمی کند و اجازه ی رسوب جرم و جلبک را بر روی سطح استخر نمی دهد و یک انتخاب مطمئن برای رنگ امیزی استخر می باشد. عایق استخر نانو محصولات جایگزین روش های سنتی جهت آب بندی استخر ها و مخازن آب کشاورزی و صنعتی می باشد. این محصولات تمام ضعف های عایق های سنتی را پوشش داده و یک لایه عایق آب بند روی سطح استخر ایجاد می کند . عایق استخر نانو محدود به یک محصول و یک اسم نیست و در بحث عایق کاری با نانو برای اب بندی  استخر دو روش وجود دارد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های رنگی استخر عایق های رنگی استخر, عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی نانو استخر ؛ ویژگی‌ها :

  1. مقاومت و طول عمر بالا در برابر رطوبت و حرارت
  2. اجرای آسان و سرعت انجام بالا
  3. مقاومت بالا در برابر نور خورشید و جلوگیری از انتقال حرارت به سطح زیر عایق
  4. سازگاری کامل با محیط زیست
  5. ترمیم جزئی، فوری و کاملا آسان باشد
  6. به وسیله فناوری نانو تولید شده باشد
  7. به راحتی تمیز شود
  8. مانع رشد قارچ بر روی سطوح شود
  9. ضد قارچ و ضد جلبک
  10. جلوگیری از عوض شدن رنگ آب.

عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌ های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌ کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه پودر های میکرونیزه معدنی و رزین های پایه آب است. عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.