ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات اجرای عایق بندی مخزن آب و تانکرها

خدمات اجرای عایق بندی مخزن آب و تانکرها : همان طور که ذکر شد در درجه اول باید شرایط محیطی مخزن به دقت بررسی شود. شرایط محیطی شامل پارامترهایی مثل تغییرات آب و هوایی در طول سال، مواد شیمیایی مجاور، رخدادهای طبیعی مثل برف و باران و هوای در تماس با مخزن خواهد بود. پس از بررسی شرایط محیطی و خارجی مخزن، باید ویژگی‌های مایع درون مخزن نیز به دقت بررسی شود. حتی اگر مایع مورد نظر آب باشد همیشه و در هر منطقه‌ای ویژگی‌های یکسانی نخواهد داشت. برای مثال آب شرب حساسیت بیشتری نسبت به آب آبیاری یا امور ساختمانی دارد. آبی که قرار است در صنعت و ترکیب مواد نیز استفاده شود باید شرایط خاصی داشته باشد. سایر مایعات نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند که باید واکنش‌پذیری و اثرپذیری آن‌ها نسبت به عایق به طور دقیق موشکافی شود.  

خدمات اجرای عایق بندی مخزن آب و تانکرها

مرحله بعد زیرسازی است. بعضی از مواقع عایق کاری تانکر آب نیاز به زیرسازی دارد. برای مثال سطح زیر اپوکسی بین فنول نباید مرطوب باشد یا در زمان اجرای ایزوگام باید سطح خارجی عاری از گرد و خاک و سنگ‌ریزه‌ها باشد. در نتیجه حتما متناسب با نوع عایق کاری مخازن آب زیرسازی مناسب باید انجام شود. در مرحله آخر باید عایق اصلی اجرا شده و زمان مناسب برای استحکام و سفت شدن عایق طی شود. استفاده سریع از مخازن پس از عایق کاری ممکن است باعث از بین رفتن اثر عایق و حتی واکنش مایع درون مخزن با عایق شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری مخزن آب عایق کاری مخزن آب, عایق های مخازن و منابع

اولین و پرکاربردترین روش خنک نگه داشتن مخزن آب، استفاده از عایق برای مخزن است. این کار را با وسایل و روش‌های متفاوتی می‌توان انجام داد. مثلا عایق‌بندی مخزن با پشم شیشه یا عایق‌بندی مخزن با فوم. توصیه ما این است از از انواع عایق فویل‌دار، برای این منظور استفاده کنید. زیرا فویل آلومینیوم، از فوم یا عایق مخزن شما را در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند و دوام آن را چند برابر می‌کند. همچنین می‌توانید از مخازن فوم دار نیز استفاده کنید. مخزن فوم دار یا مخزن پلی اتیلن فوم دار، مخزنی است که از فوم پلی اتیلن در تولید آنها استفاده شده‌است. جنبه مثبت استفاده از عایق‌ها این است که نه تنها در تابستان مخزن آب را خنک نگه می‌دارند، بلکه در فصل زمستان نیز مخزن و آب دورن آن را گرم نگه می‌دارند. در کل، عایق‌بندی این اطمینان را به شما می‌دهد که در تمام طول سال، آب با درجه حرارت مناسب نگه‌داری می‌شود. از مزایای دیگر استفاده از عایق، افزایش طول عمر مخزن شماست. زیرا مخزن آب را در برابر تابش مستقیم نور خورشید، باران، رعد و برق و … محافظت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.