ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نصب عایق های صدا جهت آکوستیک نمودن ساختمان

نصب عایق های صدا جهت آکوستیک نمودن ساختمان : یکی از مشکلات رایج در جوامع امروز،آلودگی صوتیاست. امروزه از عایقکاری صوتی، نه تنها در بخش های صنعتی، بلکه در بخش های اداری و خانگی نیز استفاده می شود، به طوری که در کشورهای توسعه یافته یکی از معیارهای ارزش گذاری بر ملک، علاوه بر عایق کاری حرارتی آن، عایق کاری صوتی آن ملک است. گرچه به این موضوع در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته به جد پرداخته می شود، اما متأسفانه از این مهم در کشور ایران به خصوص در بخش های اداری و مسکونی  به دلیل کنترل نمودن و کاهش برخی از هزینه ها در عملیات ساخت و ساز و دست یافتن به سودی بیشتر، بسیاری از پروژه های در حال ساخت و یا ساخته شده در کشور (خصوصاً در سال های اخیر) فاقد عایق های صوتی و جاذب صدای استاندارد بوده که این امر موجب عبور صوت به محیط های پیرامون شده و آرامش افراد را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. جهت رفع این مشکل، می بایست از پوششی به نام عایق صوتی بر روی دیوارها، سقف، کف و … استفاده گردد تا صدای انتقالی به محیط های پیرامون تا حد قابل توجهی کاهش یابد.   

نصب عایق های صدا جهت آکوستیک نمودن ساختمان

امواج صوتی در هوا حرکت می‌کنند. وقتی به سطحی برخورد می‌کنند، یا منعکس می‌شوند و یا جذب می‌شوند. سطوح سخت و صاف معمولاً صدا را به بهترین شکل منعکس می‌کنند و محیطی پر سر و صدا ایجاد می‌کنند. موادی که در جذب و مسدود کردن امواج صوتی مناسب هستند، می‌توانند به شما کمک کنند تا محیط داخلی آرام‌تری را ایجاد کنید. عایق صدا به طور ویژه برای جذب امواج صوتی و کاهش انتقال نویز طراحی شده است. عایق صوتی، با افت انتقال صدا که با اختلاف دسی‌بل بین صدای فرودی و صدای نفوذ شده بیان می‌شود، نشان داده می‌شود. هر چه این عدد بالاتر باشد، خاصیت عایق صدا بهتر است.با توجه به نحوه انتقال، صدایی را که افراددوست دارند عایق‌بندی کنند را می‌توان به صداهای هوا (به دلیل ارتعاش هوا) و صداهای جامد (به دلیل ضربه به جامدات یا ارتعاش جامد) تقسیم کرد. نفوذ صدا با قانون جرم در آکوستیک مطابقت دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق صوتی پوشش عایق صوتی, پوشش صدا در کرج

خاصیت عایق صدا در دیوار یا یک صفحه، به نسبت مساحت جرم آن بستگی دارد. هر چه جرم بیشتر باشد، ارتعاش این ماده سخت‌تر است، بنابراین خاصیت عایق بهتری خواهد داشت؛ بنابراین، بهتر است مواد متراکم و سنگین (آجر سفالی، بتن تقویت‌شده، ورق فولادی و غیره) را به عنوان عایق صدا انتخاب کنید. بهترین راه برای عایق کردن صدای جامد، استفاده از ساختار غیر متصل است. این به این معنی است که بین دیوار و تیر اسپیندل و همچنین بین چارچوب ساختمان و تخته دیوار، آستر کشسانی را پر کنید. آستر کشسان را می‌توان از نمد، چوب‌ پنبه، لاستیک و یا موادی که خاصیت الاستیک دارند، انتخاب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.